Archief - nieuwe GSM (4 keuzes)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LEES EERST DE THREAD!!


  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Opiniepeiling gesloten.

mcR

Legacy Member
hallo,

ik ben op zoek naar een GSM en twijfel tussen 4 modellen:

  • Motorola V3 Razr
  • Samsung D500
  • Nokia 3230
  • Samsung SGH-E720

===> Ziehier een zelfgemaakt overzicht! <===


Stem aub in de bijgevoegde poll en argumenteer waarom wel/niet!


Indien je een ander goed model weet: niet twijfelen!!



opmerking: Bij de Samsung SGH-E720 staat er als prijs €200, dit is omdat ik hem kan overkopen van mijn zus (occasie dus..)
De prijzen van de andere modellen zijn ongeveer.



Alvast erg bedankt!!

[TFT]Poky

Legacy Member
d500 heb ik hier en is zeer degelijke gsm, ne maat van mij heeft e720 en is eigenlijk exact dezelfde gsm alleen ziet hij er anders uit en heeft hij 2 schermen. Foto kwaliteit is dezelfde.

Motorola v3 zou ik niet nemen, tis een zeer mooie gsm maar is een beetje outdated (bv. camera)

zaffah

Legacy Member
die MOTOROLA V3 RAZR is te duur voor wat het is.

beste in mijn ogen is:
Sony Ericsson K750i
Euro 260,00 incl
(bij sergevandermaesen.be)

Scherm

* TFT met 262.144 kleuren
* 176x220 pixel
Geheugen

* 34 MB* geheugen
* uitbreidbaar
Belangrijkste functies

* 2.0 megapixel camera
* Auto focus
* Foto-light
* Videorecorder
* Music player

Ik zou die nemen, tenzij het boven je budget is.

Stre@mus

Legacy Member
Voor mezelf zou ik een Razr nemen omdat ik echt een platte gsm wil hebben. Ik zou dan wel voort sparen voor een Razr V3i, omdat die op alle vlak verbeterd is.

Mocht het puur voor de goodies & de mogelijkheden zijn, dan moet je de Samsung D500 nemen. Dat is wss de meest veelzijdige en wss ook de leukste om mee te prutsen.

mcR

Legacy Member
zaffah zei:
die MOTOROLA V3 RAZR is te duur voor wat het is.

beste in mijn ogen is:
Sony Ericsson K750i
Euro 260,00 incl
(bij sergevandermaesen.be)

Scherm

* TFT met 262.144 kleuren
* 176x220 pixel
Geheugen

* 34 MB* geheugen
* uitbreidbaar
Belangrijkste functies

* 2.0 megapixel camera
* Auto focus
* Foto-light
* Videorecorder
* Music player

Ik zou die nemen, tenzij het boven je budget is.

Nu hebbek nen Sony Ericsson en die zijn traag! De K750i wel wat sneller, maar toch nog traag in handelingen ivglm samsung en nokia

Stre@mus zei:
Voor mezelf zou ik een Razr nemen omdat ik echt een platte gsm wil hebben. Ik zou dan wel voort sparen voor een Razr V3i, omdat die op alle vlak verbeterd is.

Mocht het puur voor de goodies & de mogelijkheden zijn, dan moet je de Samsung D500 nemen. Dat is wss de meest veelzijdige en wss ook de leukste om mee te prutsen.
ja v3i ebbik ook gezien, maar das dan weer €360... pff :)

Lan

Legacy Member
Sony Ericsson traag? Ik ben van een Nokia 6600 overgestapt naar een "oude" K700i en het verschil is snelheid is groot in het voordeel van de Sony.
Anyway, de overstap was voor een andere reden, nl dat nokia geen enkele bluetooth carkit treffelijk ondersteunt. Alle Sony Ericsson doen dat wél.

zaffah

Legacy Member
Inderdaad, ik snap ook niet waar jij dat traag vandaan haalt.

Naar mijn mening blaast die k750i

mcR

Legacy Member
mss niet die K750i, maar andere Sony's dan zijn toch zeker niet zo snel in handelingen dan Samsung bvb..

nuja, excuses :)

zaffah

Legacy Member
mcR zei:
mss niet die K750i, maar andere Sony's dan zijn toch zeker niet zo snel in handelingen dan Samsung bvb..

nuja, excuses :)

Mja, mijn T630 is inderdaad vrij traag om een foto op te slaan. Voor de rest is die best wel snel. Maar die gsm is dan ook weeral (bijna) 3 jaar oud.
Ik denk dat dat probleem al lang opgelost is bij de recentere modellen.

enZiiime

Legacy Member
pakt ne oldschool sagem my-x7 vast, da duurt 1 minuut voor foto op te slage lol :p

azerty

Legacy Member
SE z520i (160euro) bij Vandeborre,
geweldig leuk toestel, veel opties, prijs/kwaliteit verhouding zeer goed !

mcR

Legacy Member
kheb hem zien liggen in één van de vele GSM-winkels in Kortrijk

Phone House als ik me niet vergis...

eniac

Legacy Member
zaffah zei:
Mja, mijn T630 is inderdaad vrij traag om een foto op te slaan. Voor de rest is die best wel snel. Maar die gsm is dan ook weeral (bijna) 3 jaar oud.

Een T630 is op alle vlakken enorm traag (menu-navigatie, berichten typen, ...) in vergelijking met m'n Nokia 6021. Kheb het vergeleken met 3 verschillende T630's om te kijken of het niet aan 1 toestel lag. Anders hadk me een T630 gekocht, maar werkingssnelheid staat heel hoog op m'n lijstje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan