Tommaay
Legacy Member
Hoera,
Mijn maxtor sata van 120G heeft het begeven.. Als ik windows wou installeren gaf hij een foutmelding vlak voor wanneer je je partitie kan kiezen. Met een andere harde schijf lukte het wel.
Nu, bij tones hebben ze alleen seagate en western digital. Wat zijn de voor-en nadelen van beide? Ik wil een schijf die lang meegaat, dat voornamelijk.. Prijs/datahoeveelheid interesseert me niet echt, moet nu geen speciale schijf zijn, gewoon standaard sata
Verder zie ik dat er veel sata II schijven zijn van 7200/300, mijn gewone sata was 7200/150. Gaat mijn Abit IS-7 mobo die 300 kunnen aanvaarden? Ik ga er vanuit dat ie wel gaat werken, maar tegen 150 gaat draaien gezien het mobo geen 300 aankan?
M.v.g.
Dhr. Tom
Mijn maxtor sata van 120G heeft het begeven.. Als ik windows wou installeren gaf hij een foutmelding vlak voor wanneer je je partitie kan kiezen. Met een andere harde schijf lukte het wel.
Nu, bij tones hebben ze alleen seagate en western digital. Wat zijn de voor-en nadelen van beide? Ik wil een schijf die lang meegaat, dat voornamelijk.. Prijs/datahoeveelheid interesseert me niet echt, moet nu geen speciale schijf zijn, gewoon standaard sata
Verder zie ik dat er veel sata II schijven zijn van 7200/300, mijn gewone sata was 7200/150. Gaat mijn Abit IS-7 mobo die 300 kunnen aanvaarden? Ik ga er vanuit dat ie wel gaat werken, maar tegen 150 gaat draaien gezien het mobo geen 300 aankan?
M.v.g.
Dhr. Tom
. Naja, kzal maar een of andere manier moeten vinden zeker..
