Archief - Nieuwe laptop budget rond 500 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

harry16

Legacy Member
Hoi allemaal

Heb wat leuks in het casino gewonnen en wil dit graag uitgeven aan een laptop. Laptop word gebruikt voor dagelijkse dingetjes geen zware games hooguit warcraft 3.

Budget is zo een 500 euro, van acer kan ik beter uit de buurt blijven?
Misschien hp of asus pakken denk ik he?

Is dit wa?

HP G6-1320ED-2nd i5-2450M - Notebook - Laptop

Edit:
Of kan ik beter voor medion gaan?
Iets zoals dit

http://www.medion.com/nl/electronic...+E6221+laptop/30013760A1?category=notebook_13

of

http://www.medion.com/nl/electronic...+P6631+laptop/30013004A1?category=notebook_13

mdgf

Legacy Member
Ik zou persoonlijk voor één van de nieuwere medions kijken omdat die een mat scherm (niet allemaal!) hebben (en dat is in mijn ogen al 100€ extra waard, bij mijn vorige laptop heb ik wederom de vergissing begaan van glossy te kiezen met het idee dat die toch maar enkel voor thuis is en ik beklaag het me elk weekend).

Het nadeel is wel dat de behuizing glossy is, dus dat vergt wel wat meer onderhoud (vingerafdrukken).

In volgorde één van deze: (steeds betere graka)
MEDIONshop Nederland: MEDION® AKOYA® E6221 laptop
MEDIONshop Nederland: MEDION® AKOYA® E6221 laptop
MEDIONshop Nederland: MEDION® AKOYA® P6631 laptop

Warcraft 3 draait denk ik wel al goed op de hd graphics van de pentium (die van de i3 is dubbel zo snel, de andere nog een stuk sneller), kzou het eens moeten proberen.

Die hp heeft wel een betere cpu (maar voor dagelijks gebruik maakt dat tbh niks uit, steek een ssd, dat is 100x nuttiger), maar geen usb 3.0 en een slechtere graka dan nr.3 + hoogstss glossy scherm, let er ook op dat het qwerty is.

harry16

Legacy Member
Bedankt voor je reactie

Warcraft 3 moet idd makkelijk te draaien zijn op wat voor huidige pc of laptop dan ook
Ik kwam ook op laptopshop.nl terecht en staan 2 mooie aanbiedingen op
2 best leuke laptops waaronder 1 met mat scherm:

HP Pavilion dv6-6b50ed - Laptopshop.nl

HP Pavilion dv6-6b50ed - Laptopshop.nl

Is eigenlijk iets to much voor mijn doeleinden, maar toch een mooi ding om te hebben lijkt mij

En met de medion akoya p6631 bedoel je deze denk ik he? heeft alleen wel een glanzend scherm

http://www.medion.com/nl/electronic...18&recId=f8757d98-2d64-4942-ab3f-784aa1aa0df6

mdgf

Legacy Member
Das 2 keer dezelfde :).
Voor 700€ kun je wel al laptops vinden met full hd scherm, dan zou ik veel eerder daaraan geld geven dan aan een quadcore + betrekkelijk zware graka die je niet gaat gebruiken. Als "gaming" laptop zou die wel doenbaar zijn (6770m+i7 quad), maar das niet wat je zoekt. Alsook 100€ voor een ssd aan de kant leggen is zeer aangenaam.

Twas nog een iets goedkopere p6631, maar khad idd het scherm mislezen.

harry16

Legacy Member
mdgf,

Daar heb je gelijk in, sorry ik bedoelde naast de hp dv6-6b50...
DIe ik boven 2 keer heb weergegeven deze ook:

HP Pavilion dv6-6b75ed - Laptopshop.nl

heeft full hd
is mat
alleen processory is een amd a6 en heeft een aardig graka.

voor 600€

mdgf

Legacy Member
Voor 600€ ziet er dat inderdaad een zeer mooi beestje uit :). De processor is wat minder, maar dat maakt niet veel uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan