Archief - nieuwe pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

morph123

Legacy Member
tijd voor een nieuwe pc te kopen:

MSI NX7800GT-VT2D256E PCI-E 7800GT 256Mb DDR3, TV-out, Video In, Double DVI, Retail, SLI ready 335.00 €
AMD Athlon 64 X2 3800+ 64bit,dual-core,Skt 939,Boxed 350.00 €
Corsair 1024MB DDR400 64MX64 Twinx, CAS2, Matched Pair (2x512Mb)130.00
Maxtor 160Gb 7200rpm SATA II 8Mb 84.50 €
ASUS A8N-SLI,Nforce4 Ultra,939 SATA,Raid,1394,Glan,2x PCI-E 125.00 €
NEC 4550 DVD-Rewriter ZWART 47.00 €
ANTEC Sonata II 450W Black 119.00 €
SONY Diskdrive Black 1.44 MB , 3.5""" 8.50 €
Iiyama 19"" LS902UT FST Vision Master 1451" 174.00

totaal 1,373.00 € bij itware.be

ik weet ik had het hier al een paar weken geleden gevraagd,maar nu ik al mijn zuurverdiende centjes bijeen heb geraapt gij ik hem nu eindelijk bestellen en er zitten een paar kleine veranderingen in.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
SLI nodig? Nu of in de toekomst? Anders voor de goedkopere niet-sli versie gaan van dat mobo.
Ik zou opteren voor ander merk HD.

Eigelijk nie echt opmerkingen buiten die 2 kleine puntjes. Voor de rest ziet dat er goed uit.

Davion

Legacy Member
Nice PC, maar ook hier, als ge niet direct van plan zijt SLI te nemen, neem dan een NON-SLI mobo, een MSI K8N Neo4-FI of een ASUS A8N-E Deluxe.

Ook ik zou ander merk HDD opteren.

Davion

Legacy Member
WD maakt dan ook de betere schijven, alsook Hitachi en Seagate, maar Maxtor maakt schijven van een pak lagere kwaliteit.

morph123

Legacy Member
hd is veranderd.

over sli, ik weet niet of ik het ooit zal gebruiken maar ik denk wel dat het gemakkelijk is om binnen een jaar ofzo mijn computer op een goedkope manier een pak sneller te maken.terwijl dit met een gewoon moederbord niet zal gaan.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Davion zei:
WD maakt dan ook de betere schijven, alsook Hitachi en Seagate, maar Maxtor's smijt ge het best bij uwe afval.
'k Ben ook nie 100% pro Maxtor maar dat is wel extreem gesteld zu Davion. :eek:
Voorkeur gaat ier ook uit naar WD of Seagate (of Hitachi). Prob is echter: Hitachi is moeilijk vindbaar, Seagate is stuk duurder en WD is goed en ongeveer zelfde prijs als Maxtor. Vandaar dat WD zoveel aangeraden wordt.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Davion zei:
T'is mss extreem, maar er zijn dan ook veel problemen mee.
Da moet je mij niet meer zeggen. :(
Zoveel dierbare data waar ik lang over moeten zoeken heb die zomaar ineens in et niets verdwenen is is ferm klote. Recovery was helaas ook onmogelijk.

magnusjb1

Legacy Member
zeker allemaal Diamond Max 9 schijven?
Van de 10 serie heb ik nog problemen gehoord

T€RM!N4T0R

Legacy Member
the_brainiac zei:
Behalve dan dat ze nie deftig werken met nForce4? :p
Das een veralgeming zu. Das enkel bij et Asus SLI-bord en is weg met een BIOS-update.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan