z00m
Legacy Member
Ik heb onlangs nog zo'n XFX 7800GT aan mijn rig toegevoegd & toen las ik verschillende zaken zoals "voeding te zwak", "betere prestaties met nieuwe voeding", enz...
Specs:
-P4 3Ghz w/ HT + stock cooler (nieuwe zalman 7700 koeler moet vandaag binnenkomen vanwege de hoge temperaturen met de stock cooler: 50°C idle, 60°C stressed)
-1,5 gig DDR RAM
-160 gig (Western Digital)
-XFX 7800GT @ 500/1100 (zou ik die nog hoger kunnen clocken?)
-de voeding, een 300 watt denk ik.
Is het aan te raden om voor hoger wattage te gaan?
of is het verschil quasi onmerkbaar?
Specs:
-P4 3Ghz w/ HT + stock cooler (nieuwe zalman 7700 koeler moet vandaag binnenkomen vanwege de hoge temperaturen met de stock cooler: 50°C idle, 60°C stressed)
-1,5 gig DDR RAM
-160 gig (Western Digital)
-XFX 7800GT @ 500/1100 (zou ik die nog hoger kunnen clocken?)
-de voeding, een 300 watt denk ik.
Is het aan te raden om voor hoger wattage te gaan?
of is het verschil quasi onmerkbaar?
