zjellatine
Legacy Member
Ik ben er over aan het nadenken om van processor te veranderen. blijf ik bij mijn P4 (willimate core) 1.9 ghz of stap ik best over naar de celeron D 341. Hoe zit het met het stroomverbruik en de warmte productie?
MIjn moederbord ondersteunt maar tot 3 ghz en heeft s478. Is het de moeite (en het geld) waard zeker nu de prijs is gezakt van de celeron D.
grtz
MIjn moederbord ondersteunt maar tot 3 ghz en heeft s478. Is het de moeite (en het geld) waard zeker nu de prijs is gezakt van de celeron D.
grtz