Hitiepoeh
Legacy Member
ej kheb hier dus een MSI k8t neo mobo liggen, 2x512mb pc3200 van Kingston (KTA-G5400 kitje da nu op nen asus a7n8x-e deluxe mi nen xp1800+ draait @ 2-2-2-6 standaard dus..)
2x 120gb maxtor sata
ik zou er nog een sempron 3400+ bijkopen (754)
en van ne maat kank ne geforce 4 ti4200 kopen
nu mn vraag: is da wa redelijk om te gamen? tis nie om de laatste nieuwe spellekes op te spele ze.. miss ies need for speed, ma t meeste is voor tactical ops.. en f-22 lightning 3 =) (damn oud ja k weet het)
die geforce, best 4x of 8x agp pakken?
geef uw opmerkingen, dank u =)
ma nie zegge dat da een oud systeem is want da weet k ook wel
heb gelezen dat die sempron best wel redelijk te overclocken valt? ma mn moederbord waarsch nie?
thx!
2x 120gb maxtor sata
ik zou er nog een sempron 3400+ bijkopen (754)
en van ne maat kank ne geforce 4 ti4200 kopen
nu mn vraag: is da wa redelijk om te gamen? tis nie om de laatste nieuwe spellekes op te spele ze.. miss ies need for speed, ma t meeste is voor tactical ops.. en f-22 lightning 3 =) (damn oud ja k weet het)
die geforce, best 4x of 8x agp pakken?
geef uw opmerkingen, dank u =)
ma nie zegge dat da een oud systeem is want da weet k ook wel

heb gelezen dat die sempron best wel redelijk te overclocken valt? ma mn moederbord waarsch nie?
thx!

ma kga dan wel opteren voor nen 9800pro ofzo.