Archief - PC update

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coap

Legacy Member
tx

kan ik hierop de nieuweste games draaien ? zoals oblivion ,...

Yank

Legacy Member
Twinmoss DDR 512MB PC-3200 2 + - € 77.9 Delete
Sapphire ATI X800GTO2 Square GDDR3 TVO/DVI-I 256MB 1 + - € 149.95 Delete
AOpen QF50D ATX Black/Silver 300W USB+Audio 1 + - € 51.95 Delete
Gigabyte K8NF9 nVidia nForce4 1 + - € 91 Delete
AMD Athlon64 3000+ 64bit Boxed sck 939 Venice 1 + - € 124.9 Delete
Verwijderen Bestellen Totaal : € 495.7 bij forcom.be

Dit lijkt me betere keuze, de X800GTO² kun je flashen naar een X850XT (wordt soms zelf zo geleverd) en is toch heel wat sterker dan een 6600.

belgarath03

Legacy Member
met dan het probleem dat de voeding een X850 XT niet kan voorzien van genoeg stroom aangezien dat kaartje rond de 230W nodig heeft...

coap

Legacy Member
belgarath03 zei:
met dan het probleem dat de voeding een X850 XT niet kan voorzien van genoeg stroom aangezien dat kaartje rond de 230W nodig heeft...
dan houd ik liever me bij het huidige systeem.

btw ik zou meschien graag deze case kope : http://www.loveno.be/product/10006

of een andere desktop case (aanraders?)

maar hier passe geen hardeschijven in als ik 2 cdroms gebruik ?

Yank

Legacy Member
Jawel, passen zowie 2 HD's en 2 cdroms in, en op de plaats voor de floppy's kun je ook nog 2 hd's steken als je die niet gebruikt.

De voeding zou idd wel nipt kunnen zijn, niet aan gedacht. Maar met die Antec case of Chieftec van bij Forcom is het zeker voldoende.

Davion

Legacy Member
Of voor iemand die zijn PC zoals vroeger onder zijn scherm wilt.

nTFs

Legacy Member
belgarath03 zei:
met dan het probleem dat de voeding een X850 XT niet kan voorzien van genoeg stroom aangezien dat kaartje rond de 230W nodig heeft...

230 Watt voor een videokaart ??

coap

Legacy Member
mja ik ga er vanuit dat de logica is dat de towers gemaakt werden voor ze op de grond te zetten en dat desktop cases dienen voor op u bureau te zette , en ik zet men case altijd op men bureau ziet er gewoon handig uit en kunde nog wel iet mooi van maken als ge da bovenpaneel wa bespuit

maar ik zit met dit met die case :

Expansion / Connectivity
Expansion Bays Total (Free) 2 ( 2 ) x front accessible - 5.25" (ingenomen door cdroms)
2 ( 2 ) x front accessible - 3.5" (te klein voor hd?)
2 ( 2 ) x internal - 3.5" (te klein voor hd? )

en IVM voeding : Power Provided 450 Watt
dus dat zit wel goed denk ik

Yank

Legacy Member
Ja, 3.5" is voor hd of floppy, 5.25" voor cd/dvd-rom (of hd met convertor)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan