Archief - pda

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

attimos

Legacy Member
Ik zou voor iemand een pda moeten kopen, maar heb zelf weinig verstand van die dingen. Hij zou gebruikt worden vooral voor gsm,gps en wireless internet.
Enig idee waar ik op moet letten, welke prijs kwaliteit de beste modellen zijn?
Merci!

attimos

Legacy Member
ik heb gehoord dat de T mobile mda pro goed zou zijn, enige minpunten daaraan?

Pooh

Legacy Member
attimos zei:
Ik zou voor iemand een pda moeten kopen, maar heb zelf weinig verstand van die dingen. Hij zou gebruikt worden vooral voor gsm,gps en wireless internet.
Enig idee waar ik op moet letten, welke prijs kwaliteit de beste modellen zijn?
Merci!

Moet het een nieuwe zijn ?
Ik heb anders nog een mooi en kwalitatief goed machientje: PDA, GSM, GPS, een echte 'alleskunner' en in perfecte staat MET een hoop opties !

https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/qtek-2020-gps-vele-toebehoren.424777

Pooh

R-evolution™'

Legacy Member
attimos zei:
Ik zou voor iemand een pda moeten kopen, maar heb zelf weinig verstand van die dingen. Hij zou gebruikt worden vooral voor gsm,gps en wireless internet.
Enig idee waar ik op moet letten, welke prijs kwaliteit de beste modellen zijn?
Merci!

Waar je op moet letten :
-Windows mobile 5 ! windows mobile 2003SE is namelijk veel onstabieler
-Voldoende ram geheuge (minstens 64)
-Scherm : wil je surfen / msn heb je minstens 3.5 inch scherm nodig imo . de meeste gsm/pda's zitten met een 2.7 inch scherm .

beste modellen imo :
-QTEK 9000 , mijn pa heeft die en is echt een zalig beest , goed snel , mooi scherm en toetsebord is zeer handig als je niet te dikke vingers hebt . Ik kan er snel op typen men pa iets minder . Hij word ook gebruikt voor gps en is prachtig op zo'n groot scherm . Voldoende ram , mooi scherm en WM5 .

-Qtek 9090 : redelijk scherm en de rest ziet er vrij goed uit .

Meer zijn er imo niet echt geschikt om te surfen en als gsm te dienen .

attimos

Legacy Member
R-evolution™' zei:
Waar je op moet letten :
-Windows mobile 5 ! windows mobile 2003SE is namelijk veel onstabieler
-Voldoende ram geheuge (minstens 64)
-Scherm : wil je surfen / msn heb je minstens 3.5 inch scherm nodig imo . de meeste gsm/pda's zitten met een 2.7 inch scherm .

beste modellen imo :
-QTEK 9000 , mijn pa heeft die en is echt een zalig beest , goed snel , mooi scherm en toetsebord is zeer handig als je niet te dikke vingers hebt . Ik kan er snel op typen men pa iets minder . Hij word ook gebruikt voor gps en is prachtig op zo'n groot scherm . Voldoende ram , mooi scherm en WM5 .

-Qtek 9090 : redelijk scherm en de rest ziet er vrij goed uit .

Meer zijn er imo niet echt geschikt om te surfen en als gsm te dienen .


thx R-evolution, had deze topic uit het oog verloren en vond hem niet direct omdat hij verplaatst was.
Nu moet ik echt wel concreet beginnen zoeken, want zou tegen zondag eentje moeten kopen voor mijn vader.
OM heel specifiek te zijn:
budget tussen 300 en 500 €
moet bovenal een degelijke gsm zijn, goed draadloos internet, en snel genoeg zijn. Liefst zo gebruiksvriendelijk mogelijk, want hij is geen held met die dingen, en heb geen zin alles tien keer uit te leggen.
Gps functie zoals eerder aangehaald, is niet echt meer vereist, die gaan we apart aanschaffen.
Dus mensen die weten waar ik vooral op moet letten, en concrete modellen voor ogen hebben, graag advies!
Thx!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan