Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
attimos zei:Ik zou voor iemand een pda moeten kopen, maar heb zelf weinig verstand van die dingen. Hij zou gebruikt worden vooral voor gsm,gps en wireless internet.
Enig idee waar ik op moet letten, welke prijs kwaliteit de beste modellen zijn?
Merci!
Brasil-B zei:
attimos zei:Ik zou voor iemand een pda moeten kopen, maar heb zelf weinig verstand van die dingen. Hij zou gebruikt worden vooral voor gsm,gps en wireless internet.
Enig idee waar ik op moet letten, welke prijs kwaliteit de beste modellen zijn?
Merci!
R-evolution™' zei:Waar je op moet letten :
-Windows mobile 5 ! windows mobile 2003SE is namelijk veel onstabieler
-Voldoende ram geheuge (minstens 64)
-Scherm : wil je surfen / msn heb je minstens 3.5 inch scherm nodig imo . de meeste gsm/pda's zitten met een 2.7 inch scherm .
beste modellen imo :
-QTEK 9000 , mijn pa heeft die en is echt een zalig beest , goed snel , mooi scherm en toetsebord is zeer handig als je niet te dikke vingers hebt . Ik kan er snel op typen men pa iets minder . Hij word ook gebruikt voor gps en is prachtig op zo'n groot scherm . Voldoende ram , mooi scherm en WM5 .
-Qtek 9090 : redelijk scherm en de rest ziet er vrij goed uit .
Meer zijn er imo niet echt geschikt om te surfen en als gsm te dienen .