Archief - Point Of View grafische kaarten.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TX.Conn

Legacy Member
Telefoon gehad ivm mijn pc die ik had besteld,... nu het enige probleem is de Grafische kaart.

Deze graka had ik besteld:

- MSI NX7800GT-VT2D256E 256MB PCIe

Nu deze graka kan de leverancier niet meer leveren, en stelden ze voor om deze te nemen die ik dan genomen heb.

- Ik moet met spijt melden dat de MSI 7800GT PCI-e niet meer te bemachtigen is, stond in bestelling bij onze groothandel maar deze heeft vandaag laten weten dat de kaart niet meer binnenkomt omdat er een opvolger is namelijk de 7900GT.

- Als laatste gaf men ook door dat msi niet onmiddellijk leverbaar is maar er wel al kaarten van Point Of View binnen zijn deze hebben ook een garantie van 3 jaar en komen aan dezelfde prijs als de msi variant

- Men houdt 1 kaart voor ons opzij en wacht op bevestiging.

Nu mijn vraag is of Point Of View evengoed is als MSI?
Morgen leveren ze die 7900gt (die ik al besloten heb om te nemen) en starten ze met het samenstellen van de pc.

Cranox

Legacy Member
Op de kaart zelf zal geen verschil opzitten , mischien een iets andere koeler.
P.O.V. is geen onbekend merk hoor , gewoon kopen.

FoRCe

Legacy Member
even ter info: Galaxy 7800Series zitten op zelfde niveau als Gainward met dat feit dat er geen extra software bijzit.
Er zijn zelfs Galaxy's in het ronde die unlockable zijn (20/7 -> 24/8). De oc prestaties zijn tevens meer dan standaard (1290/580).

Nuja, ge gedraagt u wel zeer volwassen laatste weken. Ge past op dit forum?

saikoboarder

Legacy Member
waarom een 7800gt als de 7900gt er ook al is ? voor ongeveer dezelfde prijs ?

Yank

Legacy Member
FoRCe zei:
even ter info: Galaxy 7800Series zitten op zelfde niveau als Gainward met dat feit dat er geen extra software bijzit.
Er zijn zelfs Galaxy's in het ronde die unlockable zijn (20/7 -> 24/8). De oc prestaties zijn tevens meer dan standaard (1290/580).

Nuja, ge gedraagt u wel zeer volwassen laatste weken. Ge past op dit forum?
Unlockbaar??? 'k Zou wel eens link voor dat willen zien aangezien ik nog nergens een 7800GT heb zien unlocken.

En op welk vlak zit Galaxy op zelfde niveau als Gainward? Een 7800GT is een 7800GT he...

TekkaBlade

Legacy Member
het grootste verschil met die verschillende merken zijn de softwarepakketten hoor...
Er is zeker niets mis met POV...

Deguchi

Legacy Member
TekkaBlade zei:
het grootste verschil met die verschillende merken zijn de softwarepakketten hoor...
Er is zeker niets mis met POV...

Idd, bij MSI zit er gewoon altijd een hoop software bij (die je meestal niet gebruikt...) en bij POV gewoon de kaart met paar basic programma's. Ik heb hier thuis 2 MSI's en 1 POV's steken en ze werken allemaal super ;)

dawN_-

Legacy Member
FoRCe zei:
even ter info: Galaxy 7800Series zitten op zelfde niveau als Gainward met dat feit dat er geen extra software bijzit.
Er zijn zelfs Galaxy's in het ronde die unlockable zijn (20/7 -> 24/8). De oc prestaties zijn tevens meer dan standaard (1290/580).

Nuja, ge gedraagt u wel zeer volwassen laatste weken. Ge past op dit forum?

wist ni da de core van die kaarten al op 1.3Ghz kon draaien
pretty amazing :eek: :eek: :sop:

Davion

Legacy Member
POV is idd deftig, zeker geen budgetmerk, en de 7900GT gaat zelfs sneller zijn dan de 7800GT ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan