Archief - Prijs/kwaliteit kaart ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muadjin

Legacy Member
Ik zou een nieuw grafische kaart willen kopen maar ben niet echt op de hoogte van al het nieuws. Met de opkomende graphics van Oblivion zou'k me graag een ander grafische kaart willen kopen( ipv men 9800pro).
Dus 'k zoek naar tips betreft welke kaart ik zou moeten aankopen en waarom.. 'k ben bereid om 300-400 euro uit te geven.
Of misschien ne goeie url ?

Yank

Legacy Member
- rest van systeem? want mss investeer je beter ook nog in iets anders ;)
- 7800GS kost +- 330€ en is ongeveer beste kaart die op AGP past, voor +-260€ heb je een 6800GS, wat minder, maar ook niet slecht

Fighting Hobbit

Legacy Member
Muadjin zei:
Ik zou een nieuw grafische kaart willen kopen maar ben niet echt op de hoogte van al het nieuws. Met de opkomende graphics van Oblivion zou'k me graag een ander grafische kaart willen kopen( ipv men 9800pro).
Dus 'k zoek naar tips betreft welke kaart ik zou moeten aankopen en waarom.. 'k ben bereid om 300-400 euro uit te geven.
Of misschien ne goeie url ?
Voor die prijs is het beste dat je kan krijgen een 7900GT kaartje. Merk zou ik persoonlijk voor XFX gaan, maar daar doe je mee wat je wilt...
(Moet toch geen AGP zijn? of wel?)

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Als ge tegoei leest zie je 'ter vervanging van mijn 9800pro'

6800 en 7800gs is hier een uitstekende keuze

Muadjin

Legacy Member
Om te antwoorden op Yankee, de rest van men systeem is een 3.2G intel en 2048 DDR ram, met asus p4p800-E deluxe moederbordje met AGP

Iedereen mercikes voor de tips in ieder geval , k gaan die 7800GS en 7900GT 'ns bekijken op't net

neomitochondria

Legacy Member
7900 GT zal niet gaan, aangezien je een AGP systeem hebt:)

7800 GS is idd beste, ofwel een 6800 GS, die redelijk goed overklokbaar is

2.DIE.4

Legacy Member
Miss mobo ook meteen vervangen naar PCI-E?
Dan kan je je meteen een 7900GT kopen en deze zal de 6800GS en de 7800GS nog een eind achter zich laten :)

Muadjin

Legacy Member
'k heb dus een beetje zitten lezen op 't net en lijkt mij inderdaad het beste van de 7800gs met agp te nemen.
'k zou een XFX nVidia GeForce 7800GS AGP 256Mb TV Out & DVI willen van 364 euro in een winkel in Leuven.. ma ben ni zeker ofdat nen goei prijs is, dus 'k zou het apprecieren moest iemand posten als er ergens een winkel is meej een betere prijs (in de buurt van diest ... dus hasselt , leuven, ..) of eventueel een online shop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan