Trance88
Legacy Member
nja, Dit toetsebord (-> http://www.gamegear.be/product_info.php?cPath=49&products_id=642).
Kheb er al wat over geleze maar als final decision wil ik graag jullie mening...
Kopen? Andere voorstellen? ( niet de logi g5 ) kwil ook ni teveel tralala op men toetsebord want ik gebruik et tog ni.
Rede dat ik er 1 koop is dat men toetsebord ( van Trust, ja kwetet et suckt ) kapot is, dus is et tijd voor een nieve
review: http://www.extrememhz.com/eclipse-p1.shtml
mvg Trance
Kheb er al wat over geleze maar als final decision wil ik graag jullie mening...
Kopen? Andere voorstellen? ( niet de logi g5 ) kwil ook ni teveel tralala op men toetsebord want ik gebruik et tog ni.
Rede dat ik er 1 koop is dat men toetsebord ( van Trust, ja kwetet et suckt ) kapot is, dus is et tijd voor een nieve
review: http://www.extrememhz.com/eclipse-p1.shtml
mvg Trance