Archief - SLI 7900 GT Of 7900gtx

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DagothUhr

Legacy Member
Ik zie da de 7900 GT in SLI hoger benched dan de 7900 gtx

Zou het beste zijn om 2 * 7900 gts te steken ipv 1 * 7900gtx?

begin niet over overkill en etc...

SMa

Legacy Member
2*7900GT's, bovendien zijn die overclockbaar tot 7900GTX speeds (maar je blijft wel met 256mb geheugen zitten, ipv 512mb)
imo wel nogal nutteloos duur

DagothUhr

Legacy Member
bleh bleh bleh :D

Ah sheep kheb gezien da ge ook bij jaha.be besteld hebt
Ewel ik ook, De xfxen zullen sneller binnen zijn dan de msi ones...

jannick werckx

Legacy Member
Ik zie bij jaha geen XFX'en staan op hun site ?

Jannick

Davion

Legacy Member
Als ge ze toch al besteld hebt, waarom komde het hier dan nog eens vragen?
Anyway: moneywaste, 1 7900GT is al ZEER sterk.

SMa

Legacy Member
jannick werckx zei:
Ik zie bij jaha geen XFX'en staan op hun site ?

Jannick
de prijs is nog niet bekend, dus wordt het er nog niet opgezet
van zodra ze in stock zijn zal het wel op de site staan

DagothUhr zei:
bleh bleh bleh :D

Ah sheep kheb gezien da ge ook bij jaha.be besteld hebt
Ewel ik ook, De xfxen zullen sneller binnen zijn dan de msi ones...
Tegen mij zei hij dat hij het nog niet weet ;) alle merken zouden in de loop van volgende week moeten binnenkomen
Mij kan het niet schelen welk merk het is, gewoon de eerste

DagothUhr

Legacy Member
Ik heb mn bestelling gewijzigd naar een 7900GTX,

ik denk dat dit een wijze keuze is omdat een 7900GT in SLI
ten eerste : problemen heeft
ten tweede : overkill is
ten derde : geld teveel kost
ten vierde : Direct X 10 kaarten in het vooruitzicht

FEW

Legacy Member
als ge veel geld wilt uitgeven, 1 GTX zou ik dan nemen.
bijna geen enkel spel ondersteunt SLI.
1 GTX zal prolly al overkill zijn, ma kom.

DagothUhr zei:
ten vierde : Direct X 10 kaarten in het vooruitzicht
koop toch iets goedkoper als ge een dx10 kaart wilt gaan kopen...

DagothUhr

Legacy Member
FEW zei:
als ge veel geld wilt uitgeven, 1 GTX zou ik dan nemen.
bijna geen enkel spel ondersteunt SLI.
1 GTX zal prolly al overkill zijn, ma kom.


koop toch iets goedkoper als ge een dx10 kaart wilt gaan kopen...

nah die verkoop ik dan wel weer...
2 * 7900 gts zullen ook moeilijker te verkopen zijn...

7900GTX ftw

Davion

Legacy Member
U argumentatie slaat op niets.

1) Welke?
2) True
3) True
4) True

Maar bijna IEDER Spel ondersteunt SLI hoor. Echter met de DX10 kaarten in het vooruitzicht had ik niet zwaarder dan 1 7900GT gegaan.

DagothUhr

Legacy Member
mwah ik heb al gelezen, kdenk op de guru3d forums en op nvidia forums dat de xfx 7900 gt in sli problemen heeft...
Anyway ik kom zon 130 euro goedkoper uit.

EN OOK
SLI komt maar goed in werking bij reso van over 1280 * 1024
en dat heb ik niet.

7900 GTX zal al ferm genoeg zijn voor nu
basta
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan