mcR
Legacy Member
ik was verrast toen ik voor het eerst de Sony Cybershot DSC-N1 zag!
Hij sprong helemaal uit alle andere modellen (ook qua prijs
)
ik heb een beetje de indruk dat het slecht bij een zeer DESIGN camera blijft..
wat denken jullie ervan? is hij prijs-kwaliteit ok?
Review at Steves Digicams
Hij sprong helemaal uit alle andere modellen (ook qua prijs
)- 8.1 MP
- 3.0" TOUCH Screen (=> wel fijn, maar neemt veel batterijcapaciteit..)
- Carl Zeiss 3x Zoom Lens
ik heb een beetje de indruk dat het slecht bij een zeer DESIGN camera blijft..
wat denken jullie ervan? is hij prijs-kwaliteit ok?
Review at Steves Digicams
