Syphon
Legacy Member
SONY DCR HC 22 staat in promotie in Mediamarkt
voor zo'n 444€
Is deze een degelijke videocamera?
Is bedoeld voor amateurfilmpjes.
1. Vakantiemomenten
2. Kleine filmpjes om te bewerken met adobe en zo de mogelijkheden van premiere & after effects leren kennen.
3. Andere filmpjes dat onder de naam "amateur" vallen.
Beeld zou degelijk moeten zijn maar super nu ook weer niet.
Geluid liefst ook wel een beetje zuiver maar de filmpjes zullen vooral
bewerkt worden met muziek en dergelijke.
Ben 17jaar en lerende.
Is dit de geschikte camcorder voor mij?
edit : deze camera is nog op bandje maar dit is toch geen ramp vermoed ik
aangezien ik geen hoogstaande camera nodig heb die met mini dvd's werkt.
mvg,
Syphon
voor zo'n 444€
Is deze een degelijke videocamera?
Is bedoeld voor amateurfilmpjes.
1. Vakantiemomenten
2. Kleine filmpjes om te bewerken met adobe en zo de mogelijkheden van premiere & after effects leren kennen.
3. Andere filmpjes dat onder de naam "amateur" vallen.
Beeld zou degelijk moeten zijn maar super nu ook weer niet.
Geluid liefst ook wel een beetje zuiver maar de filmpjes zullen vooral
bewerkt worden met muziek en dergelijke.
Ben 17jaar en lerende.
Is dit de geschikte camcorder voor mij?
edit : deze camera is nog op bandje maar dit is toch geen ramp vermoed ik
aangezien ik geen hoogstaande camera nodig heb die met mini dvd's werkt.
mvg,
Syphon