Juul Cézaar
Legacy Member
Hoi,
Ik ben aan een nieuwe gsm toe, want mijne siemens c62 heeft het na 2 jaar begeven
Ik zag dat dieje k300i maar €99 kost bij de phone house. Is da een typefout ofzo? Want die heeft fototoestel, videofunctie, kleurenscherm, etc, terwijl de j300i ook €99 kost zonder al die dingen (enkel kleurenscherm). Of de T630 ziet er ook wel iets fijn uit voor €129?
Welke is de beste voor zn geld enzo? Hij moet wel een tijdje meegaan liefst, maar tegenwoordig zijn alle gsm's zo rap kapot zeker
Of raden jullie iets anders aan voor een maximumprijs van €100? (of eventueel tot rond de €120)
Thx, Grtz
Ik ben aan een nieuwe gsm toe, want mijne siemens c62 heeft het na 2 jaar begeven

Ik zag dat dieje k300i maar €99 kost bij de phone house. Is da een typefout ofzo? Want die heeft fototoestel, videofunctie, kleurenscherm, etc, terwijl de j300i ook €99 kost zonder al die dingen (enkel kleurenscherm). Of de T630 ziet er ook wel iets fijn uit voor €129?
Welke is de beste voor zn geld enzo? Hij moet wel een tijdje meegaan liefst, maar tegenwoordig zijn alle gsm's zo rap kapot zeker
Of raden jullie iets anders aan voor een maximumprijs van €100? (of eventueel tot rond de €120)
Thx, Grtz


) op de SE site dat da normaal gezien zou moeten oplossen.