Ik heb zelf de audigy 4 oem zitten
Het verschil met een ZS is miniem, ben zelf al tutorials tegengekomen om een ZS om te vormen naar een 4 ofzoiets.
De 4 schijnt namelijk miniem beter te zijn omdat deze iets recenter is, dus iets recentere firmware ofzoiets zeker.
Mja waar het dus op neer komt is, koop die 4 OEM, van kwaliteit is deze identiek aan de ZS