Archief - speakers?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crovax

Legacy Member
Goed,

Aangezien ik binnekort toch ga verhuizen,ben ik van plan om mij een nieuw setje van speakers aan te kopen. Nu had ik een yamaha surround systeem op men X-FI fatality kaartje hangen,dit moet dus vervangen worden. Prijs speelt niet echt een grote rol,aangezien ik een muziekfanaat ben.

Setjes die ik in gedachte had
Gigaworks G500(5.1)
Gigaworks S750 (7.1)
Logitech Z5500 (5.1)

Ik wil echt het uiterste uit die X-fi kaart halen.Ook qua afstelling van de kaart/speakers.

Nuja,ik heb hier wel wat opzoek werk gedaan,sommige vinden de z5500 super,de andere dan weer een ander merk.

Daarmee da't ik zo een beetje aant zoeken ben,zie het als "best value for money".

Thorens

Legacy Member
Use the search, for Gods sake. Jij bent minstens de 100ste die die vraag komt stellen en elke topic komt op hetzelfde neer:

Luisteren moet je zelf doen. Ik vind Logitech rommel, de rest vindt Logitech fantastisch, andere mensen zijn blij met een radio van Realistic en de ander heeft meer geld in zijn Hifi steken dan Bill Gates in z'n portemonnee.

Crovax

Legacy Member
Daarvoor ook deze topic. Ik heb niet echt veel tijd om te gaan luisteren en naar winkels te gaan zoeken over heel belgie die deze setjes al dan niet laten beluisteren... Van Logitech weet ik ook dat de meningen verdeeld zijn,maar ik weet niet dat die andere setjes hun geld waard zijn of niet,daarmee dat ik ook ff een topic start om wat raad te vragen,elke geluidskaart is anders qua frequenties/samplings.Sorry als dit een verspilling van uw tijd is Thorens

Crovax

Legacy Member
het moet vooral diene voor te gamen en muziek,heel de chi cha dus ;)
Het moet surround zijn.
Budget is onbeperkt in de pc-speakers klasse. Ik wil geen externe amp meer,anders kon ik even goed men bestaande yamaha set overneme. Dus het moet effectief een pc-speakerset zijn.

En nee we gaan geen setje van B&O samen stellen ;)

steffoe

Legacy Member
bang en olufson is philips in een andere behuizing
maar speelt wel goe

ComputerVISTA

Legacy Member
Thorens zei:
Dat is alleen zo bij de TV's, en dan nog alleen de beeldbuizen.


Zoals zovele merken philips beeldbuizen gebruiken... Nuja ze zijn goed dus waarom niet he :p (philips beeldbuizen he nie b&o :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan