-Timo-
Legacy Member
Hallo,
Ik ga een nieuw systeem kopen maar heb toch besloten te wachten op de conroe. Maar nu ga ik voor mijn "oud" systeem dat ik nu heb een grafische (AGP) kaart kopen want ik heb onboard. Maar welke grafische is nu geschikt voor mijn (jaja ik weet het : suck-)systeem ? Als de conroe er is verkoop ik het systeem toch in één keer dus geen te dure onder 50 euro (2de hands).
Wat raden jullie mij aan dat geen bottleneck gaat vormen? (ik weet natuurlijk ook dat ik enkel oude games zoals Halo enzo kan spelen) Of is het hopeloos ?
My specs :
Pentium 3 920 Mhz
256 MB Ram
40 GB harde schijf
(en onboard VGA)
Merci
Ik ga een nieuw systeem kopen maar heb toch besloten te wachten op de conroe. Maar nu ga ik voor mijn "oud" systeem dat ik nu heb een grafische (AGP) kaart kopen want ik heb onboard. Maar welke grafische is nu geschikt voor mijn (jaja ik weet het : suck-)systeem ? Als de conroe er is verkoop ik het systeem toch in één keer dus geen te dure onder 50 euro (2de hands).
Wat raden jullie mij aan dat geen bottleneck gaat vormen? (ik weet natuurlijk ook dat ik enkel oude games zoals Halo enzo kan spelen) Of is het hopeloos ?
My specs :
Pentium 3 920 Mhz
256 MB Ram
40 GB harde schijf
(en onboard VGA)
Merci
Ik had gehoopt om er toch met geluk 100 voor te krijgen 
