Maikel.v
Legacy Member
Hallo !
Om te beginnen,mijn huidig systeem :
Pentium 4 2.00 ghz skt 478
768 MB RAM
ATI RADEON 9800 PRO sapphire
Waar ik een oogje op heb laten vallen :
AMD Athlon 64 3200+
ASUS A8N-E PCI-E
Corsair Twinx 1024 MB 400Mhz geheugen (vervangt het origineel geheugen om optimaal te genieten van de snelheid)
Nu is mijn vraag, is dit een degelijke investering , of zijn er nog andere dingen waar ik best eens naar kijk ?
En : is het de moeite om een nieuwe grafische kaart aan te schaffen(moet waarschijnlijk wel met het moederbord wat ik zinnens ben om te kopen).
Zoja : welk wordt aangeraden ? Binnen een budget van 300 euro (voor de graka)
Nu , voor ik het vergeet, deze setup is vooral om te gamen , ATM vooral om TES IV : Oblivion te spelen. Dus ik zou liefst een graka hebben met HDR als het de moeite is om mijn 9800 te vervangen.
Alvast bedankt
EDIT : Hoeveel kan ik nog krijgen als ik mijn graka,ram en processor verkoop (dus ATI radeon 9800pro sapphire,768 MB DDR RAM,pentium IV 2.00ghz)
EDIT II : Beetje overzichtelijker gemaakt.
Om te beginnen,mijn huidig systeem :
Pentium 4 2.00 ghz skt 478
768 MB RAM
ATI RADEON 9800 PRO sapphire
Waar ik een oogje op heb laten vallen :
AMD Athlon 64 3200+
ASUS A8N-E PCI-E
Corsair Twinx 1024 MB 400Mhz geheugen (vervangt het origineel geheugen om optimaal te genieten van de snelheid)
Nu is mijn vraag, is dit een degelijke investering , of zijn er nog andere dingen waar ik best eens naar kijk ?
En : is het de moeite om een nieuwe grafische kaart aan te schaffen(moet waarschijnlijk wel met het moederbord wat ik zinnens ben om te kopen).
Zoja : welk wordt aangeraden ? Binnen een budget van 300 euro (voor de graka)
Nu , voor ik het vergeet, deze setup is vooral om te gamen , ATM vooral om TES IV : Oblivion te spelen. Dus ik zou liefst een graka hebben met HDR als het de moeite is om mijn 9800 te vervangen.
Alvast bedankt
EDIT : Hoeveel kan ik nog krijgen als ik mijn graka,ram en processor verkoop (dus ATI radeon 9800pro sapphire,768 MB DDR RAM,pentium IV 2.00ghz)
EDIT II : Beetje overzichtelijker gemaakt.

