Archief - Upgrade x600pro naar ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Buyse

Legacy Member
Hi,

Ik ben van plan (zoals de titel al doet vermoeden) mijn huidige graka (x600pro) waar ik eigenlijk nooit echt content ben van geweest, te vervangen door een nieuwe. Persoonlijk had ik gedacht aan een x1900xt aangezien dit me een goeie kaart leek prijs/kwaliteit.(hardwareversand, €344.16)

Nu vroeg ik mij af of deze kaart genoeg heeft met een 400W voeding van Tybotech? Anders moet ik nog wat geld zien vrij te maken voor een nieuwe voeding. (Ik zit nogal krap bij kas:$ )
Natuurlijk zijn andere voorstellen van kaarten met dezelfde prijs/kwaliteit ook goed, ook al verkies ik een ATI boven Nvidia omdak ik enkel maar ervaring heb met ATI.

Kzal dan voor de volledigheid ook nog even de rest van mijn systeem geven:

AMD Athlon 64 3500+
ABIT Fatal1ty AN8
2*512 DDR RAM
(ATI x600pro)
Seagate Barracuda 160 Gbyte

Alvast bedankt

Davion

Legacy Member
Je kan proberen, maar die Tybotech gaat da volgens mij niet trekken.

JackF

Legacy Member
Ik zou eventueel opteren voor een 1900GT en een betere voeding , deze passen dan beiden in je budget

FEW

Legacy Member
ik ben er 90% zeker van dat ge nog een kleine 100€ extra zult moeten vrij maken voor een nieuwe voeding.

die x1900xt is btw een kaartje waar ge wel content van gaat zijn ;)

Buyse

Legacy Member
enig voorstel van kaart die hij wel zou trekken, of mss een deftige voeding die liefst niet boven de 50 euro komt in de veronderstelling dat ik bij de x1900xt blijf?

edit nvm, post erboven nog nie gezien.
mss ga ik toch voor een nieuwe voeding, die x1900xt staat mij net iets te veel aan;)

Enig voorstel van voeding?

Ik had gedacht aan deze

koendg

Legacy Member
Als voeding kan ik je maar eentje aanraden:

- LC Power 550W Green Power Silent Giant € 50,00 @ jaha.be

Goedkoop, stil en zeer degelijk :), moet niet onderdoen voor enermax, tagan...

Slaxz

Legacy Member
ik ben er bijna zeker van dat je een nieuwe voeding nodig zult hebben want die x1900 kaartjes vreeten stroom. dit lijkt me een aanrader. in een recente test kwas Seasonic er overal best uit.

Buyse

Legacy Member
Hmm, prijs zegt duidelijk niet alles over kwaliteit.

Die Be Quiet vliegt dus de vuilbak in, dan ga ik toch voor die LC Power, die 50 euro ligt net iets dichter bij mijn beschikbaar budget.

Bedankt voor de raad
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan