Archief - Voeding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GhostRider_007

Legacy Member
Mijn voeding is denk ik versleten... ze maakt redelijk wat lawaai (normaal dan anders) en op de plek waar mijn voeding zit wordt het redelijk snel warm aan de buitenkant van mijn case. Mijn voeding (van 300W) zit standaard in mijn case (Aopen Mini Tower H500A).

Ik zoek dus een nieuwe voeding... liefst een redelijke stille. Is er een verschil tussen de verschillende voedingen (buiten de W's natuurlijk) waar je moet naar kijken?

Ik heb geen supercomputer... AMD XP 2500+/1024MB DDRAM PC3200 400MHz/Asus Radeon 9600XT/Asus A7N8X-E Deluxe moederbord, dus ik denk dat ik geen van 500W zal moeten kopen zeker?

Btw, waarom zijn voedingen zo duur? :)

CTU_Jackbauer

Legacy Member
een tagan 380W(+-50€) kan dat ook wel aan denk ik en miss zelfs de 330W (39€) , Tagan zijn goe voedingskes :D

Waarom voedingen duur zijn... weet ik niet echt ( bv: een Tagan 480W van 105€ is beter dan een SWEEX 650W , heeft ook met merken te maken .

Voor meer info zou ik het aan de andere vragen :)

Greetz

BTw: +12V DC = ..Ampère <==== is belangrijk hebbe ze mij gezegd

neomitochondria

Legacy Member
een 350W merk voeding antec, tagan, OCZ, enermax, zalman dat zijn zowat de topmerken bij voedingen. (kan er ook enkele vergeten zijn)

geen q tec of sweex:)

ik heb nu wel in de pc beneden(athlon XP 1700, R9700 pro) een 400W sweex voeding zitten, heb daar wel geen klagen over:p

Davion

Legacy Member
Enlight? voor een voeding? Nog nooit van gehoord, dus tzal wel no name brol zijn.

GhostRider_007

Legacy Member
Ah ok, had eens gebeld naar een winkel in de geburen en die had enkel die voedingen. Ik denk dat ik mij deze ga halen.

neomitochondria

Legacy Member
Davion zei:
Enlight? voor een voeding? Nog nooit van gehoord, dus tzal wel no name brol zijn.

nee hoor is nog redelijk bekend merk hoor, is ook iets zoals lc power, relatief onbekend met goedkope prijs maar toch kwaliteit:)

(als je er niets van weet davion zwijg dan:p )

RealFlub

Legacy Member
Davion zei:
Enlight? voor een voeding? Nog nooit van gehoord, dus tzal wel no name brol zijn.

is echt geen brol hoor, ik heb de 300Watt versie en trek daarmee zonder problemen systeem 1 ;)

Davion

Legacy Member
Dan trek ik mijn woorden terug.

En Voor Techsolo gebruik ik dezelfde ;p

Lamsednav

Legacy Member
Ik heb ook een Enlight, 450WATT, ben er zeer tevreden over.. Goed stil en niet prijzig :)

RealFlub

Legacy Member
Enlight is beetje hetzelfde als LC-power ;) stil, goedkoop, maar betrouwbaar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan