Voor dagdagelijks werk ( office,surfen,email ) is da goe
Niet om te gamen of laters up te graden , ik heb gezien op B&S dat je een xp1800+ momenteel hebt , ik denk dat je beter af bent met een losse xp2500+ barton ( is goedkoper ) ofwel met een gans nieuw mobo+cpu ( 939 )