Archief - wacom schrijftablet - aldi

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Massis

Legacy Member
'k zie net dat'r in de aldi een "grafisch pc-schrijftablet" staat , voor 30€

3cd's bijgeleverd: photoimpact XL SE (Ulead) - CorelDRAW essentials en 'n cd waar'k enkel wacom op zie staan

nu zie'k het wel zitten om mij zo eentje aan te schaffen, maar blijkbaar is het geen wacom...

http://images-eu.amazon.com/images/P/B000075B69.03.LZZZZZZZ.jpg , deze is het, maar de pen verschilt lichtjes en er staan geen logo's op...

(staat blijkbaar niet op de site van aldi...)

iemand enig idee of dit te vertrouwen valt qua kwaliteit?

R.Winters

Legacy Member
Aldi is toch meestal geene prul, voor €30 zal het geen geavanceerd ding zijn.

SMa

Legacy Member
ik heb daar eens x gelijkaardigs gekocht, om beeld draadloos te versturen
werkte goed, het signaal ging met gemak een verdieping omhoog
dat zal wrs ook goed werken, maar verwacht zeker geen extra functies
het zal wrs enkel doorsturen wat er op de andere tv bekeken word (dus om je coax draadloos verder te laten gaan moet je dit al niet kopen)

tenzij dat ik het hier volledig mis heb
maar ik zou het toch kopen, want bij da ding die ik eens gekocht heb: ik was er niet tevreden van (khad er teveel van verwacht) en ik kon het gewoon terugbrengen en ik kreeg men geld terug
ik weet wel niet of dit in iedere Aldi werkt

pina

Legacy Member
sheep zei:
ik heb daar eens x gelijkaardigs gekocht, om beeld draadloos te versturen
werkte goed, het signaal ging met gemak een verdieping omhoog
dat zal wrs ook goed werken, maar verwacht zeker geen extra functies
het zal wrs enkel doorsturen wat er op de andere tv bekeken word (dus om je coax draadloos verder te laten gaan moet je dit al niet kopen)

tenzij dat ik het hier volledig mis heb
maar ik zou het toch kopen, want bij da ding die ik eens gekocht heb: ik was er niet tevreden van (khad er teveel van verwacht) en ik kon het gewoon terugbrengen en ik kreeg men geld terug
ik weet wel niet of dit in iedere Aldi werkt
ah, het was net om de coax naar mijn kamer te sturen, want heb een tv op mijn kamer, maar die is niet aangesloten want heb niet veel zin om die coax te trekken

SMa

Legacy Member
ik zeg niet dat het niet mogelijk is he
bij mij was dat gewoon het geval, tkan zijn dat dit ondertussen al verandert is
typisch voor Aldi dat ze te weinig informatie geven

Massis

Legacy Member
kunt idd enkel bekijken wat men beneden kijkt zover'k weet...

ik gokte dat het schrijfpaneel werkt zoals bij medion enzo: geen logo's of echt merk, maar namaakversie die zonder problemen werkt... (vriend heeft mp3speler van medion , exact hetzelfde als'n ipod, geen problemen mee, mr wel mr 200€ vo'n 20gb)

GregoryG

Legacy Member
die AV-zender ziet er wel interessant uit. Ik heb er eigenlijk nog nooit naar gekeken, maar zijn er alternatieven in die prijsklasse.

en zou ik bijvoorbeeld een divx probleemloos kunnen opzetten op mijn pc boven, en dat signaal dan naar mijn TV-toestel beneden sturen? (en wat voor kwaliteit krijg ik dan te zien? heeft het bandbreedte genoeg om een divxje te kunnen evenaren?)

Massis

Legacy Member
nee, ge kunt alleen van av versturen, dus ge moet da aan uwe videorecorder koppelen en van daaruit doorsturen naar nen anderen tv...

GregoryG

Legacy Member
ik ben wel quasi 100% zeker dat mijn video-out op mijn videokaart geen probleem gaat vormen, ik had het vooral op die bandbreedte, gaat de kwaliteit degelijk zijn ? :p

SMa

Legacy Member
in feite moet het met video-out zijn
maar met een video-kaart met scart uitgang zou het zeker moeten gaan

kwaliteit is goed, zoals je het bekijkt op pc
tenzij je door 10 muren wil natuurlijk...

Sophus

Legacy Member
khad ook een vraagje over die schrijftablet.
Weet iemand of dat die ook werkt op een Mac ?
of zou da enkel voor pc zijn ?

R-evolution™'

Legacy Member
bout die draadloze tv kit .
wij hebben er ook al tijdje zo 1 . NIET van de aldi :p
Die hangt op een video recorder . Dan kunt ge zelfs zappen van boven uit bv .

Massis

Legacy Member
ff een objectieve review over de wacom:

KWIJL :D

voor'n noob als mij is dees ECHT zen geld wel waard, 't is zelfs een officiele wacom met zelfs een garantiekaartje bij :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan