Op een computerbeurs gaat het er volgens mij niet om wat je koopt maar bij WIE je koopt.
Ik let er bvb altijd op dat ik koop bij een gereputeerde handelaar/ gekende computerboer/ internetshop omdat ik geen risico wil nemen met de garantie.
Ik koop ook nooit tweedehandsmateriaal omwille van eventuele garantieproblemen.
Zorg er ook altijd voor dat je een factuur/ betalingsbewijs van je verworven goed ontvangt.
Ik vind het alleen jammer dat de computerbeurs tegenwoordig veel van haar oude glorie heeft verloren. Voor de nieuwste hardware moet je daar al lang niet meer naar toe gaan (op sommige uitzonderingen na). De helft van de beurs staat vol met handelaren in alternatieve inkt. Software is ook praktisch niet meer te vinden.
Tegenwoordig staan er ook meer en meer buitenlanders (nl) en mensen van vreemde origine waarbij je weeral de vraag kan stellen hoe het zit in geval van garantie want je moet of naar nederland of de exposanten hebben geen fysieke winkel of zelfs maar een (bestaand) adres waar je terecht kan in geval van.