lainkes
Legacy Member
Yo iedereen,
K ben van plan een nieuw pc'ke te kopen maar had graag jullie ervaringen geweten ...
Wat raden jullie mij aan voor een pc'ke dat hoofdzakelijk zal dienen voor Office toepassingen, foto, tot nu toe nog niet teveel voor games gebruikt maar da zou ik juist in da nieuw pc'ke willen voorzien dat er daar naar de toekomst wel rekening mee gehouden wordt en dat er dus een deftige grafische kaart en dergelijke moet inkomen ..
K zou zeggen : laat ulle ne keer goed gaan en stel mij de droomconfiguratie samen
Grtz, Lainkes
K ben van plan een nieuw pc'ke te kopen maar had graag jullie ervaringen geweten ...
Wat raden jullie mij aan voor een pc'ke dat hoofdzakelijk zal dienen voor Office toepassingen, foto, tot nu toe nog niet teveel voor games gebruikt maar da zou ik juist in da nieuw pc'ke willen voorzien dat er daar naar de toekomst wel rekening mee gehouden wordt en dat er dus een deftige grafische kaart en dergelijke moet inkomen ..
K zou zeggen : laat ulle ne keer goed gaan en stel mij de droomconfiguratie samen
Grtz, Lainkes


, of de 7600GT of X1800GTO (-80€ elk).