Archief - Wat vinden jullie van deze laptop?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsYm0n

Legacy Member
Wat vinden jullie van deze?
Deze is de 3de laptop config van PIH Kortrijk voor volgend jaar.

Kost +- 1 769,95 EUR incl. BTW
op de Dell site betaal je +- deze config € 2.516
Dat in de PIH laptop Win Xp bijgerekend is of niet weet ik niet.

Men vraag nu is, CoreTM Duo Processor T2500 - 2.0 GHz, is dat effectief 2 cpu's? En hebben die dan ook de hyperthreading technologie?

En wat vinden de mensen die een nVidia GeForce Go 7900 GTX met 512MB hebben van deze graka?

Het enige dat mij tegensteekt is de 5400 rmp HDD...

Dell XPS M1710

Processor:
# Intel® CoreTM Duo Processor T2500 - 2.0 GHz
# Front Side Bus: 677MHz
# 2nd level cache : 2MB

Geheugen
# 1 GB DDR-RAM (2x512)
# Maximum: 2048 MB DDR RAM

Opslag
# 80 GB harde schijf (5400 RPM)
# 8X DVD+/-RW met DVD+R voor dubbellaags schrijven2

Beeldscherm
# 17-inch UltraSharp TFT Active Matrix WUXGA
# Grafische controller: nVidia GeForce Go 7900 GTX met 512MB
# Maximum interne resolutie: 1920 x 1200

Geluid
# Geïntegreerd high-definition stereogeluid met geïntegreerde subwoofer.
# Stereohoofdluidsprekers van 2 watt per kanaal en 5 watt, D-klasse subwoofer met bassreflexpoort

Aansluitingen
# geïntegreerde 4-pins IEEE 1394-poort (1394-kabel en software worden apart verkocht)
# 6 x voor USB 2.0 (Universal Serial Bus) geschikte 4-pins connectors
# RJ11-modemaansluiting
# Video: DVI (Digital video interface)
# Video: 15-pins monitoraansluiting
# S-video: 7-pins mini-DIN-connector
# Componentvideo en S/PDIF digitale audio uit
# 5-in-1 verwisselbare geheugenkaartlezer
# Audio-aansluitingen: miniconnector voor stereohoofdtelefoon/-
# luidsprekers (zelfde als lijnuitgang), miniconnector voor microfoon

Bedrade Communicatie
# Modem Type v.92 56K* MDC
# Modem Controller softmodem
# Modem Interface Internal High Definition Audio (HDA) bus
# Network Adapter 10/100/1000 Gigabit* Ethernet LAN on system board

Draadloze communicatie
# Intel® PRO Wireless 3945 WLAN (802.11a/b/g)

Stroom
# Smart lithium-ion batterij met 9 cellen, 80 W/h
# Universele AC adapter (100/240 V)

Muis
# touchpad

Afmetingen
# HxBxD: 42.4 x 394 x 287 mm

Gewicht
# Vanaf 3,99 kg

Besturingssysteem
# Windows® XP Home SP2

Exit

Legacy Member
5400 is zowat de gemid snelle hd's voor laptops, meestal is dat slechts 4200tr, de top (duurste, te duur) is 7200 en komt zelfden voor.

Yank

Legacy Member
- welke garantie is daar bij? Dat speelt een grote rol in de prijs
- Core Duo = dual-core processor, vergelijkbaar met dual cpu, maar toch niet helemaal hetzelfde, geen hyper-threading (maar ook niet nodig aangezien je al 2 cores hebt)

Mooie laptop voor nog mooiere prijs, alleen jammer dat er maar 1GB geheugen in zit, 2GB was wel op z'n plaats in deze config.

Wat wil je trouwens doen met de laptop? Toch wat meer dan enkel wat simpel schoolwerk hoop ik, anders is het wat weggesmeten geld ;)

PsYm0n

Legacy Member
De garantie is 3 Jaar Next Business Day garantie. Betekend dak em binnen brengen als ie na de zak is en da ze hem terplaatse (pih) herstellen. Op enkele utzondelingen na. Dat da nu garantie is van DELL of PIH? :unsure:

Digital arts and entertainment in PIH. Zal ik lappie hard nodig hebben. Vooral bij 3D natuurlijk.

En je bent geen student DAE als je nie gamed é :p
Het enige probleem dan is dat ik niet zal kunnen kiezen op welke pc ik thuis zal werken. Men lappie of men gewone :s Enige verschil is, is dat lappie beter graka zal hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan