Fir3wulf
Legacy Member
Ik ben van plan om morgen een nieuwe gsm te kopen, maar ik heb geen idee welke ik zou nemen.
Ik volg het gsm gebeuren al een tijdje niet echt meer.
Functies die ik zou willen
- redelijk goede camera
- genoeg intern geheugen
- Realtones (mp3)
- infrarood, evt bluetooth
zijn een paar vereisten.
Budget rond de 220 EUR (evt wil ik er wel over gaan, maar dan meer voor zo'n gsm http://www.vergelijking.be/gsm/toestellen_details.php?toestel_num=307)
Ik volg het gsm gebeuren al een tijdje niet echt meer.
Functies die ik zou willen
- redelijk goede camera
- genoeg intern geheugen
- Realtones (mp3)
- infrarood, evt bluetooth
zijn een paar vereisten.
Budget rond de 220 EUR (evt wil ik er wel over gaan, maar dan meer voor zo'n gsm http://www.vergelijking.be/gsm/toestellen_details.php?toestel_num=307)
Dus ben een sony ericsson k750i gaan halen.