Guardian-X-
Legacy Member
Ben aant zien voor ne Wc setup samen te steken. Zal voor op een intel conroe setup zijn aangezien mijne 939 setup eruit gaat
dit komt erin :
240 rad
700l/u pomp
Res in 5.25 inch bay
graka + cpu koelen
Tygon tubing
zoek high-end gerief
mijn grootste vragen zijn bij het Rad . het wordt alleszins een 2x120mm rad maar de vraag is welken
black ice zijn de bekendste en ook duurste
Alpha-cool zeker nie onbekend en goedkoper
types radiator
Alpha-cool radiator NexXxoS Xtreme II
Alpha-cool radiator NexXxoS HC 240-L (Xtreme en de LE beiden zelfde prijs ong. )
Alpha-cool radiator NexXxoS pro II ( nja pro zal wss nie echt zo vet zijn )
Black ICE radiator GT Stealth 240 - black ( de duurdere en ook heel dunne ? koelt da dan nog wel goe? ) andere black ice series niet verkrijgbaar in shop dak zou bestellen spijtig genoeg
Airplex EVO 240 ( redelijk duur ivg met alph-cool )
Pompen :
Laing ( heel duur maar degelijk ook volledig ander design dan alle andere merken qua manier van pompen ) ook verkocht door swiftech (ddc series doen spijtig genoeg maar 400l/u en das te weinig
Eheim moet ik nie hebben venwege te groot .
Hydor is goedkoop en mss zelf even degelijk als eheim ? de grootte valt mee en het uiterlijk ook.
ofwel de MCP650 van swiftech (laing)
ofwel de hydor seltz L 20 ( geen 12v serie
maar asetek heeft daar een mod voor ..mss apart verkrijgbaar ? )
prijsverschil is immens en beiden 700L/u
dus als mensen ervaing hebbe met verschillende soorten rad's ..alle hulp is welkom
dit komt erin :
240 rad
700l/u pomp
Res in 5.25 inch bay
graka + cpu koelen
Tygon tubing
zoek high-end gerief
mijn grootste vragen zijn bij het Rad . het wordt alleszins een 2x120mm rad maar de vraag is welken
black ice zijn de bekendste en ook duurste
Alpha-cool zeker nie onbekend en goedkoper
types radiator
Alpha-cool radiator NexXxoS Xtreme II
Alpha-cool radiator NexXxoS HC 240-L (Xtreme en de LE beiden zelfde prijs ong. )
Alpha-cool radiator NexXxoS pro II ( nja pro zal wss nie echt zo vet zijn )
Black ICE radiator GT Stealth 240 - black ( de duurdere en ook heel dunne ? koelt da dan nog wel goe? ) andere black ice series niet verkrijgbaar in shop dak zou bestellen spijtig genoeg
Airplex EVO 240 ( redelijk duur ivg met alph-cool )
Pompen :
Laing ( heel duur maar degelijk ook volledig ander design dan alle andere merken qua manier van pompen ) ook verkocht door swiftech (ddc series doen spijtig genoeg maar 400l/u en das te weinig
Eheim moet ik nie hebben venwege te groot .
Hydor is goedkoop en mss zelf even degelijk als eheim ? de grootte valt mee en het uiterlijk ook.
ofwel de MCP650 van swiftech (laing)
ofwel de hydor seltz L 20 ( geen 12v serie
maar asetek heeft daar een mod voor ..mss apart verkrijgbaar ? )prijsverschil is immens en beiden 700L/u
dus als mensen ervaing hebbe met verschillende soorten rad's ..alle hulp is welkom
