Moloch
Legacy Member
hm, vandaag factuur gekregen van telenet voor den tv.. en wat staat daar nu ineens op? 30€! auteursrechten, nu moet er mij iemand eens uitleggen waarom wij als analoge kijkers in godsnaam auteursrechten moeten betalen? dat ze dat doen bij digikijkers met die muziekposten akkoord, maar waarom analoge kijkers? waar gaat die hier ffs naartoe in dat apenland, overal worden er wel elke dag nieuwe belastingen of foefkes uitgevonden om de mensen nog wa meer te doen betalen.. en da mag zomaar allemaal? sabam/auvibel/whatever zit er toevallig voor niks tussen zeker?
altijd maar betalen en meer betalen.. wa zeggen ze tleven wordt duurder.. :doh:
altijd maar betalen en meer betalen.. wa zeggen ze tleven wordt duurder.. :doh:
?
kzal keer gaan luisteren bij tik ook