TheAntropoid
Legacy Member
Gisterenavond naar beauty and de nurd euhm beast gaan zien.
Musical in de stadsschouwburg te Antwerpen.
Toch wel redelijk onder de indruk van het spektakel. Zeker de eerste tien minuten.
De decors, costuums, etc .. De film wordt echt tot leven gebracht.
Hoewel hij nogal aan de lange kant was ( ze zingen wat te veel naar mijn oordeel )
Hoe dan ook; voor mensen die nog willen gaan heb ik toch een aantal tips.
Tip 1
Als je ticketten besteld doe dit dan via de website van sherpa. Wanneer je naar de hotline belt wordt je geconfronteerd met een acteur in training.
Iemand die dus constant fouten maakt en lange praatjes doet.
Het heeft me 10 minuten geduurd eer ik alles heb kunnen reserveren.
Gewoon omdat die onnozelaar constant fouten maakte etc.
Voor 50 cent per minuut even bellen ..
tip 2
Laat je jas in de wagen liggen en neem zelf van thuis een drankje mee ( toegelaten in de zaal )
- Ik zak op categorie 2 ( ticketten van 50 E de kop dus ); Maar de stoelruimte was belachlijk klein.
( op de weekend betaald je 5 E extra; kweet ook niet voor wat maar kom )
Ik ben redelijk athletisch gebouwd en vond gewoon geen plaats om mijn stoer lijf neer te zitten
Voor de benen hetzelfde.
2 uur en half heb ik me in de meest onmogelijk posities moeten wringen om toch de anderen niet teveel te storen.
Als je dan nog een jas hebt meegenomen kan de pret helemaal niet op.
Daarom neem je misschien beter cat 1 want hier heb je meer luxe en minder zweet -en paniekaanvallen door de beperkte ruimte
- Een flesje coco cola 0.5 l kostte er 3 euro. In de winkels koop je dit voor de helft. Dus de gewilligen neem van thuis een drankje mee ( in flesje ) voor de besparingen
- toilet was wel gratis; ik verwachte hier toch de gewoonlijke ripperij van 50 cent de pis.
nog een extra tipje
De parking is 5.60 E. Ze hebben er blijkbaar een systeem ingewerkt waar dat je van 7 u savonds tot 1 uur 5.60E betaald.
Een mooie prijs voor mensen die zich houden aan dit schema.
De mensen ( die meeste dus ) die echter direct na de voorstelling het afbollen betalen dus dubbele parkingkosten.
Maar jah melkkoeierij zie je overal dezer dag.
My final verdict
Als je een fan bent van de disney tekenfilm is het zeker de moeite waard om te gaan kijken.
Soms lijkt hij nogal aan de lange kant maar jah dat is meer genot voor je geld é
Koen crucke sucks btw
...
Musical in de stadsschouwburg te Antwerpen.
Toch wel redelijk onder de indruk van het spektakel. Zeker de eerste tien minuten.
De decors, costuums, etc .. De film wordt echt tot leven gebracht.
Hoewel hij nogal aan de lange kant was ( ze zingen wat te veel naar mijn oordeel )
Hoe dan ook; voor mensen die nog willen gaan heb ik toch een aantal tips.
Tip 1
Als je ticketten besteld doe dit dan via de website van sherpa. Wanneer je naar de hotline belt wordt je geconfronteerd met een acteur in training.
Iemand die dus constant fouten maakt en lange praatjes doet.
Het heeft me 10 minuten geduurd eer ik alles heb kunnen reserveren.
Gewoon omdat die onnozelaar constant fouten maakte etc.
Voor 50 cent per minuut even bellen ..
tip 2
Laat je jas in de wagen liggen en neem zelf van thuis een drankje mee ( toegelaten in de zaal )
- Ik zak op categorie 2 ( ticketten van 50 E de kop dus ); Maar de stoelruimte was belachlijk klein.
( op de weekend betaald je 5 E extra; kweet ook niet voor wat maar kom )
Ik ben redelijk athletisch gebouwd en vond gewoon geen plaats om mijn stoer lijf neer te zitten

Voor de benen hetzelfde.
2 uur en half heb ik me in de meest onmogelijk posities moeten wringen om toch de anderen niet teveel te storen.
Als je dan nog een jas hebt meegenomen kan de pret helemaal niet op.
Daarom neem je misschien beter cat 1 want hier heb je meer luxe en minder zweet -en paniekaanvallen door de beperkte ruimte
- Een flesje coco cola 0.5 l kostte er 3 euro. In de winkels koop je dit voor de helft. Dus de gewilligen neem van thuis een drankje mee ( in flesje ) voor de besparingen
- toilet was wel gratis; ik verwachte hier toch de gewoonlijke ripperij van 50 cent de pis.
nog een extra tipje
De parking is 5.60 E. Ze hebben er blijkbaar een systeem ingewerkt waar dat je van 7 u savonds tot 1 uur 5.60E betaald.
Een mooie prijs voor mensen die zich houden aan dit schema.
De mensen ( die meeste dus ) die echter direct na de voorstelling het afbollen betalen dus dubbele parkingkosten.
Maar jah melkkoeierij zie je overal dezer dag.
My final verdict

Als je een fan bent van de disney tekenfilm is het zeker de moeite waard om te gaan kijken.
Soms lijkt hij nogal aan de lange kant maar jah dat is meer genot voor je geld é
Koen crucke sucks btw
...

ook spijtig dat ze sommige liedjes verneukt hebben ja mja da nam ik er dan wel bij
wel klote
en da voor 50€/ticket 
