Archief - Dringende oproep : Aquarium te koop in winkelfolder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnD3RD0G

Legacy Member
vorige week ergens of, 2 weken geleden, stond er in 'een' folder van een winkelketen een aquarium te koop op de laatste pagina. deze was geprijsd aan 89 euro denk ik en had ook de attributenen erbij ( pomp, verwarmingsd element, ... ), en stond dus op de achterkant van het folder/boekje.

ik vind deze folder echter niet meer,
en weet ook absoluut niet meer welke winkel het was.

ik heb reeds op enkele winkelketens hun site gekeken, maarsommige winkels weten niet wat een deftige site is...

dus, moest er iemand dit ook gezien hebben,
of dit zch nog herinneren, kan deze dan AUB zeggen in welke winkel dit was?

ik bedank jullie vriendelijk !

Lord Kveldulv

Legacy Member
In Gent is er ne winkel die zo'n promotie had/heeft. Iets met Tom in de naam. Het is op de ring vlak aan de Delheize. Mijn vriendin heeft vrijdag zo'n aquarium gekocht. Prijs was €49 (normaal €69) en het is een 60L aquarium met pomp, verwarmingselement en paar kleinheidjes bij. Wellicht zult ge het op ne ander winkel hebben zien het prijsverschil...
Anyhow, voor die prijs moet ge niet iets van hoge kwaliteit verwachten. Vergeet ook niet dat ge nog bodemvulling, plantjes, een beeldje of eender wat er bij moet kopen en dat kost misschien al meer dan het aquarium zelf gezien de schandalig hoge prijzen van die dingen. En dan nog de vissen.
Ge kunt eens op ebay kijken voor een bak en dan koopt ge pomp,... er nieuw bij maar dan wel iet krachtiger en kwalitatiever. Misschien komt ge dan op ne vergelijkbare prijs?

poekie 2

Legacy Member
Men moeder haar aquarium (60 cm) koste alleen al 90 euro wel van het merk juwel

Ik heb een aquarium van 1 meter (juwel rio 180 )en die koste in totaal 380 euro aquarium +bijpassend meubel .
Ook zijn die binnenfilters niet zo goed , je bent beter met een externe filter.

Wat je zeker ook moet doen als je nieuw aquarium begint is het water 3weken laten rijpen , met planten in en filter (die altijd moet aanstaan)

Daarna water laten testen in aquariumwinkel ,en dan pas beginnen met vissen :)

Metalheart

Legacy Member
Raar maar waar , in de LIDL is er binnenkort ene te koop voor 99€http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages/c.o.20071008.p.Aquarium


UnD3RD0G zei:
vorige week ergens of, 2 weken geleden, stond er in 'een' folder van een winkelketen een aquarium te koop op de laatste pagina. deze was geprijsd aan 89 euro denk ik en had ook de attributenen erbij ( pomp, verwarmingsd element, ... ), en stond dus op de achterkant van het folder/boekje.

ik vind deze folder echter niet meer,
en weet ook absoluut niet meer welke winkel het was.

ik heb reeds op enkele winkelketens hun site gekeken, maarsommige winkels weten niet wat een deftige site is...

dus, moest er iemand dit ook gezien hebben,
of dit zch nog herinneren, kan deze dan AUB zeggen in welke winkel dit was?

ik bedank jullie vriendelijk !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan