ll cool j
Legacy Member
Der is ier dus het probleem dat er al geen reclamefolders meer komen sinds 2007 en dit is zo in heel de straat .
Ook de streekkrant kregen wij niet meer maar daar was voor gebeld en die hebben we sinds eind januari nu wel terug maar hoe zit het dan met de aparte bundel reclamen? iemand die soms weet wie de verdeler hiervan is en wat de oorzaak is?
Ook de streekkrant kregen wij niet meer maar daar was voor gebeld en die hebben we sinds eind januari nu wel terug maar hoe zit het dan met de aparte bundel reclamen? iemand die soms weet wie de verdeler hiervan is en wat de oorzaak is?

