DevFred
Legacy Member
Internet is daarnet heel raar beginnen te doen, ligt niet specifiek aan mijn computer setup, want mijn zusje heeft het ook op haar laptop, heb router herstart, en ik zou niet weten waarom dat het aan de router zou liggen sinds die maanden onveranderd in instellingen is geweest.
Heb zo ongeveer iets heel langs geleden ook meegemaakt, en toen lag het aan bijna heel Internet in Vlaanderen.
Dus daarom mijn vraag, ervaart er momenteel nog iemand problemen met ADSL, of Dommel?
Ik kan niet meer aanmelden op Windows Live Messenger, en sommige websites laden niet meer, soms wel, dan weer terug niet.
Mijn verwachtingen zijn of wel dat mijn router kuren krijgt, ofwel dat er ergens in België een outage is. Woon in Limburg/Zonhoven als dat iets kan helpen. Op de Dommel news site zijn er geen meldingen van outages.
Heb zo ongeveer iets heel langs geleden ook meegemaakt, en toen lag het aan bijna heel Internet in Vlaanderen.
Dus daarom mijn vraag, ervaart er momenteel nog iemand problemen met ADSL, of Dommel?
Ik kan niet meer aanmelden op Windows Live Messenger, en sommige websites laden niet meer, soms wel, dan weer terug niet.
Mijn verwachtingen zijn of wel dat mijn router kuren krijgt, ofwel dat er ergens in België een outage is. Woon in Limburg/Zonhoven als dat iets kan helpen. Op de Dommel news site zijn er geen meldingen van outages.
.