Archief - Iemand anders ook problemen met Internet op dit moment (Dommel/ADSL)?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DevFred

Legacy Member
Internet is daarnet heel raar beginnen te doen, ligt niet specifiek aan mijn computer setup, want mijn zusje heeft het ook op haar laptop, heb router herstart, en ik zou niet weten waarom dat het aan de router zou liggen sinds die maanden onveranderd in instellingen is geweest.

Heb zo ongeveer iets heel langs geleden ook meegemaakt, en toen lag het aan bijna heel Internet in Vlaanderen.

Dus daarom mijn vraag, ervaart er momenteel nog iemand problemen met ADSL, of Dommel?

Ik kan niet meer aanmelden op Windows Live Messenger, en sommige websites laden niet meer, soms wel, dan weer terug niet.

Mijn verwachtingen zijn of wel dat mijn router kuren krijgt, ofwel dat er ergens in België een outage is. Woon in Limburg/Zonhoven als dat iets kan helpen. Op de Dommel news site zijn er geen meldingen van outages.

EternalSilence

Legacy Member
heb jij nu dommel of adsl?
of alle 2 miss?

miss dat ze werken uit voeren in de straat, en dat ze daarvoor de internet/breedband lijn moeten onderbreken
gaat jullie tv nog? als je sneeuw ziet op je tv, dan is het omdat ze de leidingen hebben onderbroken.

dus nie zo erg.
kan ook aan belgacom en dommel zelf liggen.
wacht ne dag, alst dan nie opgelost is bellen naar de centrale

DevFred

Legacy Member
Dommel ADSL :p.

Neen geen werken in de straat, eergisteren ontvingen we wel even geen TV niet meer, lag ook niet aan ons, weet niet of er iets mee te maken heeft.

This gewoon dat sommige dingen werken perfect, en sommige dingen weer niet.

EDIT

Alles blijkt nu weer perfect te werken, misschien tijdelijke storing of iets veranderd aan Dommel hun kant, who knows.

e-merge

Legacy Member
Kheb er ook last van en op userbase zijn er precies ook een paar die er last van hebben. Zal een probleem zijn bij dommel :)

Licargon

Legacy Member
Ik kon 15 min. geleden niet op sommige sites, nu weer wel.

Dommel btw

kakature

Legacy Member
Ik heb ook Dommel en 't is al een weekje ofzo dat alles wat trager gaat dan het zou moeten. Jammer, maar ik denk dat ze het enorm druk hebben bij Dommel, niet moeilijk ook; beste provider in België.

DevFred

Legacy Member
Ik run al maanden smootjes, nooit snelheids problemen gehad, alleen dit probleempje gisteren alhoewel het maar 5 minuutjes duurde, waarschijnlijk hebben ze iets moeten vervangen of iets moet heropstarten ofzo.

Inderdaad, Dommel is de beste provider ^^, sinds ik bij Dommel ben, leef ik zo mee met Telenet/Belgacom gebruikers met hun limietje ;p.

Zelfs op smallband gaan wij Dommel gebruikers nog snel ^^. Nooit meer traag Internet sinds ik meer dan een jaar geleden ben overgestapt.

DevFred

Legacy Member
Ja ik dacht er aan, maar om het even zwaar uit te drukken gebruikte ik smallband :p. Wacht maar tot ADSL2+ of VDSL er aan komt, dan is dit pas zwaar smallband :p, hoe zouden we dan smallband die Telenet/Belgacom gebruikers hebben op dit moment kunnen noemen, "tortureband" :)?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan