Archief - [Job] Ik weet dat het bestaat maar vind het niet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

renolex

Legacy Member
Hallo,

Ik heb vroeger iemand gekend die als job "begeleid transport" deed.

bvb: "een firma in Noorwegen heeft dringend een onderdeel of een document nodig.
Dan stap jij met dat onderdeel of document op het vliegtuig om het persoonlijk te gaan overhandigen."

Het is in die genre. kan iemand mij meer info hierover bezorgen?
(website ofzo?)

Ik ben beniewd

Greetz

Jayvie

Legacy Member
Ben ook op zoek naar een "jobtitel": Iemand die bv voor Mediamarkt werkt, en die vervolgens in andere winkels de prijzen gaat controleren... Kzie dikwijls in Mediamarkt iemand lopen met een bundel filmtitels, en die is die allemaal aan het controleren dan. Kan ook zijn dat die intern voor MM werkt, geen idee...

renolex

Legacy Member
Nee het is echt voor heel dringende documenten en onderdelen enz.
Ik kan het maar niet vinden.

Zou zelf durven zeggen dat het op zelfstandige basis is maar ben ni zeker.

nog een vb dat ik heb gehoord : de baas belt dat er een onderdeel van een machine dringend moet worden bezorgd in New York.
Op de luchthaven in NY wacht iemand die dat onderdeel komt ophalen.

Jij haalt het onderdeel op, neemt het vliegtuig naar NY en levert het aan die bepaalde persoon af.


Zo'n dingen allemaal.


Ik weet dat het bestaat en ik heb ooit al eens een site gevonden van een bedrijf die dat doet maar vind het nimeer terug.

Dr.White widow

Legacy Member
Renolex, hetgeen gij bedoeld gebeurd meestal door (express) post/order/transport bedrijven. Ik dacht dat FedEx hiervoor een dienst had (ik ben niet 100% zeker)

sQueal

Legacy Member
juiste titel hiervoor is On Board Courier Service.

Een bedrijfje die dat doet is te vinden op www.ibero.be

Onderschat dat niet, ken die persoon min of meer, en die is dat met momenten beu als koude pap. Al vallen daarmee aardig wat centen mee te rapen!

renolex

Legacy Member
sQueal zei:
juiste titel hiervoor is On Board Courier Service.

Een bedrijfje die dat doet is te vinden op www.ibero.be

Onderschat dat niet, ken die persoon min of meer, en die is dat met momenten beu als koude pap. Al vallen daarmee aardig wat centen mee te rapen!

Dat is het helemaal!!

Waarvoor dank :bow:

Radiance

Legacy Member
Jayvie zei:
Ben ook op zoek naar een "jobtitel": Iemand die bv voor Mediamarkt werkt, en die vervolgens in andere winkels de prijzen gaat controleren... Kzie dikwijls in Mediamarkt iemand lopen met een bundel filmtitels, en die is die allemaal aan het controleren dan. Kan ook zijn dat die intern voor MM werkt, geen idee...
Lijkt mij eerder een aankoper die stock aan 't tellen is.

Dr.White widow

Legacy Member
Radiance zei:
Lijkt mij eerder een aankoper die stock aan 't tellen is.

nee toen ik in de krefel werkte was er ook zo iemand.
Die komen gewoon ewa films bijvullen, ne keer tellen wa er verkocht is, ne keer e klapke met de manager doen en dan zijn ze weer weg

Exxos

Legacy Member
Dr.White widow zei:
nee toen ik in de krefel werkte was er ook zo iemand.
Die komen gewoon ewa films bijvullen, ne keer tellen wa er verkocht is, ne keer e klapke met de manager doen en dan zijn ze weer weg

Dat zijn de merchandisers.

Gentei

Legacy Member
sQueal zei:
juiste titel hiervoor is On Board Courier Service.

Een bedrijfje die dat doet is te vinden op www.ibero.be

Onderschat dat niet, ken die persoon min of meer, en die is dat met momenten beu als koude pap. Al vallen daarmee aardig wat centen mee te rapen!

Lijkt mij een mooie job vind ik toch heb je daarvoor een diploma nodig ofzo??

Jayvie

Legacy Member
Radiance zei:
Lijkt mij eerder een aankoper die stock aan 't tellen is.

Neenee, want heb nog naar haar papieren aant kijke geweest, en ze vulde wel degelijk prijzen in..

flipperwi

Legacy Member
Jayvie zei:
Ben ook op zoek naar een "jobtitel": Iemand die bv voor Mediamarkt werkt, en die vervolgens in andere winkels de prijzen gaat controleren... Kzie dikwijls in Mediamarkt iemand lopen met een bundel filmtitels, en die is die allemaal aan het controleren dan. Kan ook zijn dat die intern voor MM werkt, geen idee...

héhé kmoet je ontgoochelen dat zijn gewoon verkopers die effe buiten mogen om prijzen te controleren dus jobtitel: verkoper
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan