traxman
Legacy Member
Ik kwam deze provider tegen op het internet. Nu zit ik soms zelf te kl*ten met mijn volume per maand en wordt het er dikwijls alleen maar duurder op.
Nu was ik benieuwd of iemand deze provider reeds kent en/of dit werkelijk een goede provider is. Graag wat reacties enz.
Alvast bedankt!
Provider: http://www.realdsl.be
Nu was ik benieuwd of iemand deze provider reeds kent en/of dit werkelijk een goede provider is. Graag wat reacties enz.
Alvast bedankt!
Provider: http://www.realdsl.be