UnD3RD0G
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een programma dat ik mij van lang geleden herriner.
Je kon op een 'grid' muren tekenen, vloeren leggen, meubels steken, trap plaatsen, 2de verdiep, pafond, allerei meubels,
kleuren etc, burolampen, ...enfin, je kon daar echt iets tof mee maken,, ook al was het vrij 'basis en hoekig' je kreeg een goed idee van wat je tekenede.
je kon achteraf zelf een standpunt defineren, en een soort van 3D beeld laden van wat je zou zien moest je er staan.
Nu het zou machtig zijn moest ik dit programma, of soortgelijk terug kunnen vinden.
alvast bedankt voor jullie hulp
(moest het freeware zijn zou het natuurlijk super zijn )
thx !
Je kon op een 'grid' muren tekenen, vloeren leggen, meubels steken, trap plaatsen, 2de verdiep, pafond, allerei meubels,
kleuren etc, burolampen, ...enfin, je kon daar echt iets tof mee maken,, ook al was het vrij 'basis en hoekig' je kreeg een goed idee van wat je tekenede.
je kon achteraf zelf een standpunt defineren, en een soort van 3D beeld laden van wat je zou zien moest je er staan.
Nu het zou machtig zijn moest ik dit programma, of soortgelijk terug kunnen vinden.
alvast bedankt voor jullie hulp
(moest het freeware zijn zou het natuurlijk super zijn )
thx !
