m-be
Legacy Member
Ik weet niet 100% of dit hier thuishoort, maar goed. Ik zit met het volgende probleem:
op 3 oktober vragen wij een omschakeling aan van TELE2 Telefonie en TELE2 ADSL naar TELE2 All-In
op 5 oktober ontvangen wij dan een brief waarin staat dat wij zeker zonder problemen zullen kunnen verder surfen en bellen tot onze nieuwe All-In lijn geactiveerd wordt,
waarna op 10 oktober het internet wegvalt.
op 26 oktober wordt dan eindelijk onze nieuwe lijn geactiveerd en kunnen we terug surfen.
Echter wordt ons nog wel een factuur toegestuurd met de gewone ADSL-prijs voor de maand november, hoewel we al wel op All-In staan.
En dan valt op 8 november plots het internet opnieuw uit.
En dan gisteren ook nog onze telefonie.
Tussendoor bijna elke dag aan de helpdesklijn gehangen.
De mensen op de helpdesk waren ZEER behulpzaam, maar kunnen jammer genoeg niet meer doen dan een ticket maken en hopen dat het snel opgelost wordt, ten vroegste eind volgende week echter...
Voor mij is de maat nu vol. Ik zou Tele2 in gebreke willen stellen, en dus het contract willen beeindigen. Maar zo'n aangetekend schrijven, wat moet daar eigenlijk allemaal instaan? Want volgens hun algemene voorwaarden zijn ze niet aansprakelijk voor niet functioneren van de dienst, en bij verbreken van het contract door de gebruiker (ik dus) zal de rest van het lopende jaar nog gefactureerd worden (m.a.w. nog zo'n dikke 300 euro...)

op 3 oktober vragen wij een omschakeling aan van TELE2 Telefonie en TELE2 ADSL naar TELE2 All-In
op 5 oktober ontvangen wij dan een brief waarin staat dat wij zeker zonder problemen zullen kunnen verder surfen en bellen tot onze nieuwe All-In lijn geactiveerd wordt,
waarna op 10 oktober het internet wegvalt.
op 26 oktober wordt dan eindelijk onze nieuwe lijn geactiveerd en kunnen we terug surfen.
Echter wordt ons nog wel een factuur toegestuurd met de gewone ADSL-prijs voor de maand november, hoewel we al wel op All-In staan.
En dan valt op 8 november plots het internet opnieuw uit.
En dan gisteren ook nog onze telefonie.
Tussendoor bijna elke dag aan de helpdesklijn gehangen.
De mensen op de helpdesk waren ZEER behulpzaam, maar kunnen jammer genoeg niet meer doen dan een ticket maken en hopen dat het snel opgelost wordt, ten vroegste eind volgende week echter...
Voor mij is de maat nu vol. Ik zou Tele2 in gebreke willen stellen, en dus het contract willen beeindigen. Maar zo'n aangetekend schrijven, wat moet daar eigenlijk allemaal instaan? Want volgens hun algemene voorwaarden zijn ze niet aansprakelijk voor niet functioneren van de dienst, en bij verbreken van het contract door de gebruiker (ik dus) zal de rest van het lopende jaar nog gefactureerd worden (m.a.w. nog zo'n dikke 300 euro...)

ad: