mythe
Legacy Member
Ik heb mijn kotbaas kunnen overtuigen om van Telenet over te stappen naar het betere oorden.
Nu vraag ik mij af wat het beste zal zijn.
Dommel Netconnect (4Mb/s || 448Kb/s) + boostpack (150GB, Mediumband: 2Mb/s) en wachten tot Cityconnect mogelijk is in Kortrijk (God moge wete wanneer
).
of
Tele2 (12Mb/1Mb => onbeperkt)
Waar het ook van afhankelijk is, welke firma levert een beetje het rapste aan de deur?
En wanneer zou cityconnect in Kortrijk open staan?
Welke provider is het stabielst?
Ik denk dat het beste is Dommel te nemen en te wachten op ADSL2+. Maar ik heb echt geen geduld meer, wil telenet hier buiten. Als je met 6 man actief op internet zit dan is het rap gedaan
.
Nu vraag ik mij af wat het beste zal zijn.
Dommel Netconnect (4Mb/s || 448Kb/s) + boostpack (150GB, Mediumband: 2Mb/s) en wachten tot Cityconnect mogelijk is in Kortrijk (God moge wete wanneer
).of
Tele2 (12Mb/1Mb => onbeperkt)
Waar het ook van afhankelijk is, welke firma levert een beetje het rapste aan de deur?
En wanneer zou cityconnect in Kortrijk open staan?
Welke provider is het stabielst?
Ik denk dat het beste is Dommel te nemen en te wachten op ADSL2+. Maar ik heb echt geen geduld meer, wil telenet hier buiten. Als je met 6 man actief op internet zit dan is het rap gedaan
.