Lemon
Legacy Member
Ik ga digitale tv nemen bij telenet en ik zit op de pagina van zender aanbod.
Ik zie bij Prime FILM enz overal "1 maand gratis" bijstaan.
Moet ik die dingen dan nog eerst aanvinken om die maand gratis te krijgen of is da automatisch?
Als ik het moet aanvinken moet ik het waarschijnlijk voor die eerste maand om is opzeggen, anders gaan ze me lekker abbo kosten aanrekenen voor die extra dingen. Moet dit telefonisch schriftelijk gebeuren ofzo?
Iemand al eens die bestel procedure gedaan?
Ik zie bij Prime FILM enz overal "1 maand gratis" bijstaan.
Moet ik die dingen dan nog eerst aanvinken om die maand gratis te krijgen of is da automatisch?
Als ik het moet aanvinken moet ik het waarschijnlijk voor die eerste maand om is opzeggen, anders gaan ze me lekker abbo kosten aanrekenen voor die extra dingen. Moet dit telefonisch schriftelijk gebeuren ofzo?
Iemand al eens die bestel procedure gedaan?
