Archief - Telenet optiescherm bij terugvallen op smallband

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Asshen

Legacy Member
Hoi.

Ik viel vandaag terug op smallband :D

Dan krijg je blijkbaar een webpagina van Telenet te zien met 3 keuzes:
1 - Verder gaan aan verlaagde snelheid.
2 - Bijbetalen per extra verbruikte megabyte.
3 - Volumeblokken bijkopen (per 1 gigabyte).

Nu kost optie 2 0,25 euro per megabyte !? Is dat niet echt gigantisch overdreven duur ?
Ter vergelijking, optie 3 kost 1,05 euro per gigabyte.

Als je dus nog een extra gigabyte download terwijl je voor optie 2 koos, dan kost u dat 250 euro !!!???

Als je de verkeerde optie kiest kan je blijkbaar heel erg bedrogen uitkomen zeg.

Mvg.
K.

Asshen

Legacy Member
Zou ik zo slecht gelezen hebben ?
Kan hoor...

Maar misschien toch eens checken daar bij jullie :d

Ik heb een extra blok bijgekocht, dus kan ik dat scherm niet meer raadplegen.

Asshen

Legacy Member
Het was een andere pagina die ik te zien kreeg.
Misschien een typfout op die andere pagina ?

epsilon

Legacy Member
Ja da weet ik ook, maar daar staan alle prijzen op, 0,26 eurocent/MB

KnackyBall

Legacy Member
En dan nog, met volumeblokken te kopen komt u dat veel goedkoper uit hoor...
Telenet zijn geldwolven...

EDIT: voor 1628 MB had ik eens 3.50 € betaald :eek:
En als ge 2 volumeblokken pakt kost u da 2.03€ d8 ik (2GB dus)

Asshen

Legacy Member
epsilon zei:
Ja da weet ik ook, maar daar staan alle prijzen op, 0,26 eurocent/MB

Tjah, maar het is niet omdat het daar correct staat dat er op die pagina die ik te zien kreeg geen typfout stond...

Anyway, als het allemaal correct aangerekend wordt is alles in orde, toch ?

:D

SMa

Legacy Member
KnackyBall zei:
En dan nog, met volumeblokken te kopen komt u dat veel goedkoper uit hoor...
Telenet zijn geldwolven...

EDIT: voor 1628 MB had ik eens 3.50 € betaald :eek:
En als ge 2 volumeblokken pakt kost u da 2.03€ d8 ik (2GB dus)
ja, maar dan zit je wel vast aan die volumeblokken ;)

Cycloon

Legacy Member
Als ge weet dat ge nie veel meer gaat gebruiken (lees < 750 MB) dan zijt ge beter met betalen per MB, anders gewoon 1 blok.

KnackyBall

Legacy Member
Zelete zei:
Worden die dan niet aangerekend op de factuur? Dacht van wel hoor :)
Ge moet wel zien da ge da terug op 0 zet voor dat de reset er is, als ge da vergeet dan blijf je die volumeblokken houden

Cycloon

Legacy Member
Ze worden 1 maand aangerekent, maar als ge ze nie voor uw reset terug op 0 zet worden ze voor de maand daarna ook aangerekent.

KnackyBall

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Ze worden 1 maand aangerekent, maar als ge ze nie voor uw reset terug op 0 zet worden ze voor de maand daarna ook aangerekent.
Zoals ik in mijn vorige post zei :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan