Asshen
Legacy Member
Hoi.
Ik viel vandaag terug op smallband
Dan krijg je blijkbaar een webpagina van Telenet te zien met 3 keuzes:
1 - Verder gaan aan verlaagde snelheid.
2 - Bijbetalen per extra verbruikte megabyte.
3 - Volumeblokken bijkopen (per 1 gigabyte).
Nu kost optie 2 0,25 euro per megabyte !? Is dat niet echt gigantisch overdreven duur ?
Ter vergelijking, optie 3 kost 1,05 euro per gigabyte.
Als je dus nog een extra gigabyte download terwijl je voor optie 2 koos, dan kost u dat 250 euro !!!???
Als je de verkeerde optie kiest kan je blijkbaar heel erg bedrogen uitkomen zeg.
Mvg.
K.
Ik viel vandaag terug op smallband
Dan krijg je blijkbaar een webpagina van Telenet te zien met 3 keuzes:
1 - Verder gaan aan verlaagde snelheid.
2 - Bijbetalen per extra verbruikte megabyte.
3 - Volumeblokken bijkopen (per 1 gigabyte).
Nu kost optie 2 0,25 euro per megabyte !? Is dat niet echt gigantisch overdreven duur ?
Ter vergelijking, optie 3 kost 1,05 euro per gigabyte.
Als je dus nog een extra gigabyte download terwijl je voor optie 2 koos, dan kost u dat 250 euro !!!???
Als je de verkeerde optie kiest kan je blijkbaar heel erg bedrogen uitkomen zeg.
Mvg.
K.


