Archief - vakantiejob te Nederland (jeugdcamping)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamedude

Legacy Member
Via een advertentie had ik een mooie vakantiejob gevonden:

de hele maand augustus verblijven op de grootste jeugdcamping van Nederland om daar in een supermarkt te werken. Had een email gestuurt naar de desbetreffende met als antwoord:

"In augustus kunnen wij nog 2 studenten gebruiken. De werktijden zijn afwisselend afhankelijk van de taak die je die dag krijgt. Meestal werk je de ene dag van 8 tot 2 uur en de dag erna van half 2 tot 20 uur en dan de derde dag weer s ochtends. Je bent dus steeds een halve dag vrij om lekker naar t strand te gaan of te luieren.

Het werk dat je moet doen is o.m de vracht lossen, bijvullen of broodjes bakken afhankelijk van wat er te doen valt."

Ik vind dit een prachtige kans, heb al enkele vrienden gevraagd of ze niet met mij mee kunnen, sinds ik graag met iemand mee wil gaan.. maar oftewel zien ze dat niet zitten 1 maand van huis te zijn, oftewel kunnen ze niet omdat ze ergens in augustus iets anders te doen hebben.

Bij deze dus: als je geïnteresseerd bent, stuur me een PM. (uiteraard zoek ik naar een sociaal wezen)

Genious

Legacy Member
Via de telefoon aangenomen zeker?
Of komen vervoegingsfouten enkel op als ge achter uw pc zit? ;)

Maar ja, als het allemaal echt zo is ziet dat er geen slecht jobke uit, ik ben echter een niet zo sociaal wezen :p

Gamedude

Legacy Member
Genious zei:
Via de telefoon aangenomen zeker?
Of komen vervoegingsfouten enkel op als ge achter uw pc zit? ;)

Maar ja, als het allemaal echt zo is ziet dat er geen slecht jobke uit, ik ben echter een niet zo sociaal wezen :p
copy & paste van email ;p

KN-StrideR

Legacy Member
ff ter info, vakantiejob in nederland betaald ZEER slecht in vergelijking met Belgie... :P

Skoran

Legacy Member
KN-StrideR zei:
ff ter info, vakantiejob in nederland betaald ZEER slecht in vergelijking met Belgie... :P

Idd, HEEL slecht, ik spreek uit ervaring.
3 euro per uur is geen uitzondering

Psychokillah

Legacy Member
Zowat 80% van de Nederlandse jeugd.
De beleving van een vakantie/weekendjob is in Nederland totaal verschillend met die van Belgie. Daar ben je eerder abnormaal als je in het weekend geen jobke doet voor enige bijverdienste, terwijl het in Belgie totaal andersom is. Dus eigenlijk is de vergelijking moeilijk te maken.

Lint

Legacy Member
En €3 is dan wel degelijk meer uitzondering dan regel hoor ... .

Beavis_69

Legacy Member
Lint zei:
En €3 is dan wel degelijk meer uitzondering dan regel hoor ... .
Het is te hopen voor de nederlandse jeugd. Voor 3 EUR per uur kom ik mijn zetel nog niet uit ;) (bij wijze van spreke :p)

EternalSilence

Legacy Member
Beavis_69 zei:
Het is te hopen voor de nederlandse jeugd. Voor 3 EUR per uur kom ik mijn zetel nog niet uit ;) (bij wijze van spreke :p)
idd ..
same here :p

grungywout

Legacy Member
Lint zei:
En €3 is dan wel degelijk meer uitzondering dan regel hoor ... .

Hangt van uw leeftijd af, in Nederland wordt uw loon bepaald a.d.h.v. uw leeftijd. Ge kunt daar pas vanaf 23 jaar uw volledig loon krijgen. Hoe jonger ge zijt, hoe minder ge krijgt. Als ge jonger zijt dan 20 jaar is 4 a 5 € per uur (of minder) heus geen uitzondering. Hell, als ge 16 jaar zijt verdient ge zo goed als niets. Ik heb zelf nog toen ik 16 was een hele zomer lang bij een brouwer in maastricht gewerkt tegen 7,5 GULDEN per uur, gewoon omdat ik niets anders meer kon vinden.

Gamedude

Legacy Member
grungywout zei:
Hangt van uw leeftijd af, in Nederland wordt uw loon bepaald a.d.h.v. uw leeftijd. Ge kunt daar pas vanaf 23 jaar uw volledig loon krijgen. Hoe jonger ge zijt, hoe minder ge krijgt. Als ge jonger zijt dan 20 jaar is 4 a 5 € per uur (of minder) heus geen uitzondering. Hell, als ge 16 jaar zijt verdient ge zo goed als niets. Ik heb zelf nog toen ik 16 was een hele zomer lang bij een brouwer in maastricht gewerkt tegen 7,5 GULDEN per uur, gewoon omdat ik niets anders meer kon vinden.
daar valt niet over te liegen zeker? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan