grey-turtle
Legacy Member
Ik heb daarstraks gelezen dat wanneer een diersoort begdreigd is, dan gaat die diersoort zich extra vermeningvuldigen. Dat zal niet spectaculair zijn, maar toch.
Daarnaast zou een diersoort waarvan er een teveel aan hun populatie is, automatisch inkrimpen omdat de voedsalvoorraad gewoon te klein wordt.
Klopt deze theorie?
Zou dat ook kunnen verklaren waarom er bij ons (Europa) een lage bevolkingsgroei is?
Daarnaast zou een diersoort waarvan er een teveel aan hun populatie is, automatisch inkrimpen omdat de voedsalvoorraad gewoon te klein wordt.
Klopt deze theorie?
Zou dat ook kunnen verklaren waarom er bij ons (Europa) een lage bevolkingsgroei is?


