agrash
Legacy Member
Ik heb zonet gemerkt dat het moeilijk zal gaan om nog tem de 14 te surfen zonder erover te gaan dus heb ik net 1 volumeblokje bijbesteld.
Nu vroeg ik me af hoe ik mijn telemeter weer 1 volumeblokje achteruit kan doen zonder bij te betalen volgende maand.
Ik weet nog dat ik vroeger, op 12 juni bv 1 blok bijkoop. Dan resette telenet mij de 15de dus ging ik naar telenet om weer 1 blok minder te doen maar op het einde van de maand was het toch even duur als de maand ervoor?
Moet ik dan wachten tot het allerlaatste internetgebruik van deze periode (de avond van de 14de dus) wachten en voor ik afsluit vlug nog dat extra volumeblokje eraf doen zodat ik zogezegd op smallband zit zodat de volgende periode begint met het normale volume?
Alvast bedankt
Nu vroeg ik me af hoe ik mijn telemeter weer 1 volumeblokje achteruit kan doen zonder bij te betalen volgende maand.
Ik weet nog dat ik vroeger, op 12 juni bv 1 blok bijkoop. Dan resette telenet mij de 15de dus ging ik naar telenet om weer 1 blok minder te doen maar op het einde van de maand was het toch even duur als de maand ervoor?
Moet ik dan wachten tot het allerlaatste internetgebruik van deze periode (de avond van de 14de dus) wachten en voor ik afsluit vlug nog dat extra volumeblokje eraf doen zodat ik zogezegd op smallband zit zodat de volgende periode begint met het normale volume?
Alvast bedankt
