Archief - Vraagje uitbreiding volumeblokjes Telenet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

agrash

Legacy Member
Ik heb zonet gemerkt dat het moeilijk zal gaan om nog tem de 14 te surfen zonder erover te gaan dus heb ik net 1 volumeblokje bijbesteld.
Nu vroeg ik me af hoe ik mijn telemeter weer 1 volumeblokje achteruit kan doen zonder bij te betalen volgende maand.

Ik weet nog dat ik vroeger, op 12 juni bv 1 blok bijkoop. Dan resette telenet mij de 15de dus ging ik naar telenet om weer 1 blok minder te doen maar op het einde van de maand was het toch even duur als de maand ervoor?

Moet ik dan wachten tot het allerlaatste internetgebruik van deze periode (de avond van de 14de dus) wachten en voor ik afsluit vlug nog dat extra volumeblokje eraf doen zodat ik zogezegd op smallband zit zodat de volgende periode begint met het normale volume?


Alvast bedankt

Jayvie

Legacy Member
Nu direct al terug verwijderen. ge blijft die blok behouden en volgende maand staat hij er niet meer op

Unpro

Legacy Member
Idd als ge hem nu verwijderd is hem al weg voor volgende maand ma uw 1GB blijft er wel nog heel deze maand op.

Stabby

Legacy Member
Ik heb ook een vraag: kan je onbeperkt blokken bij bestellen of hangt daar ook een limiet aan?

Bubba

Legacy Member
Ja, dat is rommel bij telenet hoor.

Uwen blok zit er inderdaad zowiezo al bij voor deze maand. Maar als ge die nu verwijderd, en ga gaat over uwe normale limiet, komde wél op smalband terecht.

Vb:

12GB standaard, ge koopt 10 blokken bij. Normaal hebde dan dus 22 blokken. Stel nu dage aan 15 GB zit en ge zet het terug naar 12GB, dan komde terecht op smalband maar ge moet wel die 10 blokken betalen.

Ge moet dus inderdaad wachten tot 23.45 de dag voor uwe limiet reset en dan die blokken weghalen.

@ stabby

Als ge wilt uitbreiden is er ne lijst met hoeveel blokken ge erbij wilt. Da loopt tot 100 of 150 ofzo denk ik. Meer gaat dus niet.

Cycloon

Legacy Member
BuBbA zei:
Ge moet dus inderdaad wachten tot 23.45 de dag voor uwe limiet reset en dan die blokken weghalen.

Leest gij eigelijk wat er boven u gepost is? :wtf:

Zoals al gezegd, bestellen en direct terug verwijderen. Je behoudt je blokken en je moet er maar 1 keer voor betalen. Als je ze houdt tot na je reset moet je ze ook voor die maand betalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan