Archief - Weet iemand welke mot/vlinder dit is?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zonnestraal

Legacy Member
Deze vooravond vond ik dit op mijn raam.
De motten die ik op het internet gezien heb zien er anders uit.
Het keek bedreigend en had enge gedachten.

Weet iemand welke naam dit insect draagt? Als ik dat moet zoeken in zo'n encyclopedie..daar lijken ze allemaal op elkaar :s
Misschien iemand die bioloog is of een liefhebber?

Laden kan ff duren ^_^

http://img236.imageshack.us/img236/4135/img1788ej0.jpg


PS: het dier leeft nog en fladderde weg richting westen Gent

SimonL

Legacy Member
LaVeLLe zei:
Deze vooravond vond ik dit op mijn raam.
De motten die ik op het internet gezien heb zien er anders uit.
Het keek bedreigend en had enge gedachten.

Weet iemand welke naam dit insect draagt? Als ik dat moet zoeken in zo'n encyclopedie..daar lijken ze allemaal op elkaar :s
Misschien iemand die bioloog is of een liefhebber?

Laden kan ff duren ^_^

http://img236.imageshack.us/img236/4135/img1788ej0.jpg


PS: het dier leeft nog en fladderde weg richting westen Gent
:lol:

NeoCracer

Legacy Member
Zat eergisteren ook in mijn kamer... Ik verschoot wel.

Ik dacht eerst dat het een vlinder was, maar uieindelijk was een mot.
Zit vrij veel stil, dus de schoen heeft zijn werk goed gedaan :)

S.conceiçao7

Legacy Member
SHIIIITTTT, it'"s comming my way !!!

better lock my doors and windows now ! :p

puni

Legacy Member
@Topicstarter: Het beestje had waarschijnlijk meer schrik van u dan omgekeerd. :p

2e^NeoCracer zei:
Zat eergisteren ook in mijn kamer... Ik verschoot wel.

Ik dacht eerst dat het een vlinder was, maar uieindelijk was een mot.
Zit vrij veel stil, dus de schoen heeft zijn werk goed gedaan :)

Das wel grof, motten doen voor zover ik weet niemand kwaad.. zet die gewoon terug buiten?

Burrid

Legacy Member
2e^NeoCracer zei:
Zat eergisteren ook in mijn kamer... Ik verschoot wel.

Ik dacht eerst dat het een vlinder was, maar uieindelijk was een mot.
Zit vrij veel stil, dus de schoen heeft zijn werk goed gedaan :)

Damn jong :sop:
Beul...

Gisterenacht kwam er ook een spin met 10 cm diameter van achter mijn scherm gekrope, keb da beestje ook gewoon buite gelate.
Waarom moest da motjen nu dood aleh

W!mpix

Legacy Member
BaBsie zei:
Die pluimpjes zijn wel schattig :) Zo evil is em toch niet.

Zijn geen pluimpjes, als national geographic mij goed geinformeerd heeft kan hij daarmee zijn partner van kilometers afstand "ruiken", nogal feromonen dat die beestjes hebben :')

Netrem

Legacy Member
W!mpix zei:
Zijn geen pluimpjes, als national geographic mij goed geinformeerd heeft kan hij daarmee zijn partner van kilometers afstand "ruiken", nogal feromonen dat die beestjes hebben :')

jups, 1 molecule (!!) is genoeg om een vrouwtje te kunnen detecteren :). Zot gevoelig die dingen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan