J3rry
Legacy Member
ik neem alle dagen de bus naar mijn werk van aalst naar zottegem
dus smorgens stap ik op om 6.23 in aalst en savond om 16.31 in zottegem
al een hele tijd zit die bus van zottegem naar aalst dus overvol staanplaatsen & zitplaatsen vol, vooraan op de bus stond er max 90 personen dus ik neem aan dat ze dit niet mogen overschijden maar dit doen ze dus dubbel en dik wel
mensen kunnen met moeite op of uitstappen mag dit wel ?
en zoniet waar kan ik dit melden ? want ik ben het meer dan beu dat die chauffeur de schoolgasten uitscheld om door te schuiven terwijl ze gewoon niet kunnen
dus smorgens stap ik op om 6.23 in aalst en savond om 16.31 in zottegem
al een hele tijd zit die bus van zottegem naar aalst dus overvol staanplaatsen & zitplaatsen vol, vooraan op de bus stond er max 90 personen dus ik neem aan dat ze dit niet mogen overschijden maar dit doen ze dus dubbel en dik wel
mensen kunnen met moeite op of uitstappen mag dit wel ?
en zoniet waar kan ik dit melden ? want ik ben het meer dan beu dat die chauffeur de schoolgasten uitscheld om door te schuiven terwijl ze gewoon niet kunnen

) Er moet nog altijd aan de veiligheid gedacht worden. Ik kan best begrijpen dat ze geen extra bus moeten inleggen omdat er 5 mensen geen zitplaats hebben, maar er zijn grenzen.