Archief - samsung galaxy s4 nieuwstaat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RickHarrison

Legacy Member
Nog 1 jaar garantie, door gebruik van de beste bescherming in volledige nieuwstaat. 1 jaar garantie nog over. (telenetstore)
Let the bidding begin!

reden verkoop: S5 OFC

geleverd met een screenprotector!

juany

Legacy Member
260 geboden, het is voor vaderdag, een snelle afhandeling zou fijn zijn 😉

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

RickHarrison

Legacy Member
Genoteerd en ik wil wel afsluiten met de 24u regel.

Het is nu wel zo dat ik toen ik het doosje dewelke ik nog heb, open, ik de originele achterkant niet onmiddelijk gevonden heb, maar deze moet ergens thuis liggen. Enkel hiermee is het toestel in nieuwstaat. De flipcover die er nu op zit vertoont wel wat gebruikssporen.

Maar ik zoek direct als ik thuis ben naar die achterkant.

Dan kan ik je het volledige originele toestel bezorgen, de doos, en originele lader. Moest ik de achterkant toch niet vinden begrijp ik dat je alsnog je bod intrekt.

Ik breng vanavond nog een update!

RickHarrison

Legacy Member
juany zei:
260 geboden, het is voor vaderdag, een snelle afhandeling zou fijn zijn ��

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

RickHarrison zei:
Genoteerd en ik wil wel afsluiten met de 24u regel.

Het is nu wel zo dat ik toen ik het doosje dewelke ik nog heb, open, ik de originele achterkant niet onmiddelijk gevonden heb, maar deze moet ergens thuis liggen. Enkel hiermee is het toestel in nieuwstaat. De flipcover die er nu op zit vertoont wel wat gebruikssporen.

Maar ik zoek direct als ik thuis ben naar die achterkant.

Dan kan ik je het volledige originele toestel bezorgen, de doos, en originele lader. Moest ik de achterkant toch niet vinden begrijp ik dat je alsnog je bod intrekt.

Ik breng vanavond nog een update!

Et voila, achterkantje teruggevonden, hij valt nu niet te onderscheiden van een nieuwe. ;) Door de zoektocht nog leuk extraatje, een anymode flipcover en een flipcover in leer dat ik ooit in de fnac heb gekocht (onduidelijk welk merk) maar beide ook in nieuwstaat! Die krijg je er ook bij samen met de gebruikte originele samsung flipcover met gebruikssporen uiteraard als je wilt.

Ook zitten de boekjes nog mooi in het doosje, wat ook nog nice is!

Ik stuur je binnen 24u dan wrsch pm!

RickHarrison

Legacy Member
iCanHazApple zei:
De afstand is me wat te ver. Kunnen we afspreken in Aalst?
Wanneer sluit je af?

Tgoh zaterdag 22u? Als je niet om andere redenen in Aalst moet zijn kan ik eventueel wel afspreken in Antwerpen-Berchem bv. zondagochtend-voormiddag om 9-10u of ook in Berchem de dinsdagochtend 8-9u. Ik wil ook gerust tot in Aalst rijden maar dat zal pas voor het weekend erop zijn dan...

RickHarrison

Legacy Member
iCanHazApple zei:
De afstand is me wat te ver. Kunnen we afspreken in Aalst?
Wanneer sluit je af?

Ga je in op mijn bovenstaand voorstel, want ik heb een andere bieder via 2dehands die 275 biedt. Als je reageert gaat m'n voorkeur uit naar jou vanwege itrader voor 270. Zoniet sluit ik af om 22u zoals afgesproken en ga ik in op voorstel 2dehands.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

sui785

Legacy Member
Mocht iedereen afhaken heb ik ook wel interesse voor 270.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

RickHarrison

Legacy Member
RickHarrison zei:
Genoteerd

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Ik sluit morgen 16.33u af. 24u van nu dus. Denk dat dit de gangbare regel is als iemand zo kort voor afsluiting reageert met hoger bod?

Anders is hij voor binua

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

RickHarrison

Legacy Member
RickHarrison zei:
Ik sluit morgen 16.33u af. 24u van nu dus. Denk dat dit de gangbare regel is als iemand zo kort voor afsluiting reageert met hoger bod?

Anders is hij voor binua

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

bij deze afgesloten. Binua77 check pm;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan