Archief - 2x GTX780 + EK Waterblocks // Apart Te Koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xtremelyevil

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn GPUs met waterblocks wegens een upgrade.
Het gaat om:


Beide GPUs worden verkocht met hun standaard koelers.
GPUs
- Inno3D GTX 780 3GB (Reference Koeler) - Minimum : 225 Eur Meeneem 265 Eur.
Bod van 235 op 2dehands

- Palit GTX 780 Super Jetstream 3GB - Minimum : 225 Eur Meeneem 265 Eur. (Geen Factuur of Originele verpakking, als er iets zou fout zijn kan je me altijd contacteren)
VERKOCHT

Waterblocks + Backplates

-EKWB EK-FC780 GTX Ti - Acetal (Full Cover Block) + Backplate -- Minimum : 40 Eur Meeneem 55 Eur. (Geen Garantie Meer)

-EKWB EK-FC780 GTX Jetstream - Acetal+Nickel (Full Cover Block) + Backplate -- Minimum : 40 Eur Meeneem 55 Eur.

EDIT: De kaarten staan ook te koop binnen de vriendenkring en op andere websites

lestef

Legacy Member
Beste,

Zijn dit uw definitieve minimum prijzen ? De 780Ti's gaan al weg rond de 220 tot 250 euro.
Indien je zakt mag je me altijd een pm sturen.

Xtremelyevil

Legacy Member
Dit zijn inderdaad mijn absolute minimumprijzen.

Sent from my XT1092 using Tapatalk

Xtremelyevil

Legacy Member
UP 1/3
Prijzen waterblocks gedropt en ondertussen bod van 235 van een vriend op de Inno3D GTX780.

Xtremelyevil

Legacy Member
UP 2/3 Alle prijzen zijn nu hun absolute minima.

Sent from my XT1092 using Tapatalk

Hamiltoe

Legacy Member
Hallo, ik heb sterke interesse en kan ophalen in Roeselare.
Vraagje ivm de GTX780 die nog te koop staat, dit is met standaardkoeler ?
De waterkoeling die je verkoopt, zat op deze 3d kaart maar je hebt de standaardkoeler dan teruggeplaatst?

Ik wil een triple screen race setup bouwen, heb je een idee of ik drie schermen kan aansluiten op deze kaart ?

Bedankt voor de info.

Xtremelyevil

Legacy Member
Zoals door n00bje gezegd is 3 schermen aansluiten perfect mogelijk.
En inderdaad, de kaart heeft met verse koelpasta de stock koeler er terug op.
Deze kan indien gewenst ook werkend getoond worden.

lestef

Legacy Member
Is leveren te Antwerpen een mogelijkheid? Zoja onder je minimum, bodje van 200euro op de gtx.

Zo niet free upje.

Xtremelyevil

Legacy Member
Hamiltoe zei:
Thanks, is de werking van de koeler dan opnieuw perfect ? Werkt de standaardkoeler stil ?
Ik heb PCI-EX 2 en een voeding van 650W, dus denk dat dit zou passen. Ik bekijk het nog even en doe zo snel mogelijk al dan niet een bod.

PS: het is voor deze setup :) https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/pc-upgraden-voor-triple-screen-setup.1026827

De standaard koeler vind ik zeker voor een standaard koeler stil, deze werkt trouwens ook zoals hij uit de winkel zou komen.
Ik heb zelf een tijd terug nog de zelfde setup als jouw gehad (i5 2500k en P8P67) toen was dat met een gtx 670.
En in mn recentere build met 1 GTX780 had ik ook een 650W voeding en die was ruimschoots voldoende.

Xtremelyevil

Legacy Member
lestef zei:
Is leveren te Antwerpen een mogelijkheid? Zoja onder je minimum, bodje van 200euro op de gtx.

Zo niet free upje.

Aangezien ik op 2dehands al een bod van 235 heb op de kaart zal ik zeker niet op uw bod ingaan

Hamiltoe

Legacy Member
Xtremelyevil zei:
De standaard koeler vind ik zeker voor een standaard koeler stil, deze werkt trouwens ook zoals hij uit de winkel zou komen.
Ik heb zelf een tijd terug nog de zelfde setup als jouw gehad (i5 2500k en P8P67) toen was dat met een gtx 670.
En in mn recentere build met 1 GTX780 had ik ook een 650W voeding en die was ruimschoots voldoende.

Bedankt voor je feedback, denk je dat mijn setup met jouw kaart rainbow six siege deftig zou kunnen draaien ? grtjs

Xtremelyevil

Legacy Member
Hamiltoe zei:
Bedankt voor je feedback, denk je dat mijn setup met jouw kaart rainbow six siege deftig zou kunnen draaien ? grtjs
Volgens deze benchmark blijkt dat de 780 absoluut genoeg kracht heeft om de game te runnen. en dat was nog in de beta.
http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-Action-Tom_Clancys_Rainbow_Six_Siege_Beta-test-RainbowSix_1920.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan