Archief - Allerlei: CPU's, RAM, cooling, voeding, raspberry pi scherm, wireless charger, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zymp

Legacy Member
Jow!

Ik verkoop een beetje vanalles, prijzen zijn steeds vermeld. Bieden staat vrij, maar ik ga niet zo super veel onder die prijzen gaan.
Niet overal staan de juiste types. Kijk op de foto's, daar zijn ze wel allen duidelijk op denk ik.
Een deel van de items staan ook op andere sites te koop.


Wireless charger + mini USB charging 'pad' 15 euro
Charging pad om in je gsm te steken (tussen een cover) en een lader waar je dan je gsm moet opleggen (moet wel een lader worden ingestoken natuurlijk)



DDR2 RAM (geen idee van werking. Werkend opgeborgen al een lange tijd geleden. Eventueel gratis bij een andere aankoop boven 15 euro) 5 euro
  • 2x Samsung M378T6553CZ3-CD5 (512MB latjes)
  • 2x Spectek PD128M6416U27YD2J-37E (1GB latjes)


DDR3 SODIMM RAM (uit een MBP) 10 euro
2GB 1Rx8 PC3-12800S-11-10-B2


s775 CPU's 20 euro voor alle 4, of 10 euro per stuk.
  • Pentium D 830
  • Pentium D 925
  • Celeron 450
  • Core 2 Duo E4500


LG DVD-ROM wit Gratis bij een andere aankoop
GDR-8164B


LG Multi DVD Rewriter 5 euro
Plaatje voor de 'uitkomende' drive is er af gebroken en verloren, werkt nog wel perfect.


Sony Optiarc DVD/RW 10 euro


2x Nexus Real Silent case fan 10 euro voor beiden
Eentje heeft een kabelbreukje gehad maar dat is gemaakt + krimpkous over gedaan.


USB3.0 Controller van Tecknet 5 euro

Foto's:
https://www.dropbox.com/sh/qarm80t0rw7lcvv/AADq0MG6gxhJA-NdYt8dnzhsa?dl=0

Meeneemprijs voor alles (zonder de voeding): 70 65 euro inclusief verzending, voor 75 70 incl.
We doen is zot, meeneemprijs voor alles 40 excl.

Andere topics:
https://www.beyondgaming.be/forums
https://www.beyondgaming.be/forums
https://www.beyondgaming.be/archive...xilence-550w-l-wd-hdd-l-9600gt-defect.1044995
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/fancontroller-nzxt-sentry-lx.1046559


VERKOCHT

Geforce X1900 XTX 5 euro
Oud kaartje maar nog steeds goed werkende

Antec Veris Basic 10 euro
Indertijd geopend maar nooit gebruikt

Verkocht aan RSSD

OCZ ZT550W Volledig modulaire voeding (elders al interesse voor het maken van deze topic, maar ik zet ze hier nog bij omdat ik niet weet hoe concreet de interesse is.)
Twee kabels lijken te ontbreken. Volgende zijn nog wel aanwezig.
  • 2x PCI
  • CPU en ATX
  • 2x Sata (6 in totaal)
  • 1x Molex (3 in totaal)
  • (Molex naar floppy kabeltje)
Verkocht


Raspberry Pi toebehoren 10 euro
Schermpje + doorzichtige case waar het scherm boven in ligt. Incl. Stylus

Verkocht aan SinJunX

Mister_Beerke

Legacy Member
Richtprijs voor de voeding?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Zymp

Legacy Member
Voeding is voorlopig dus al gereserveerd, is pas als deal daar niet doorgaat dat ze te koop komt. Heb momenteel een bod van 45 euro, maar wil wel een minimum van 40 euro daarvoor instellen als ze terug beschikbaar kont.

RSSD

Legacy Member
Geforce X1900 XTX 5 euro

5 €

Antec Veris Basic

Kan je hiermee de media player bedienen ?

Zymp

Legacy Member
Ik vermoed dat dat gewoon alles kan zoals de functietoetsen op een toetsenbord. Maar heb het zelf echt nooit gebruikt :p

En dan is die kaart al verkocht!

Liquid_Ninja

Legacy Member
Sony Optiarc DVD/RW
welke versie en welke kleur aub van frontje?

Spartagon

Legacy Member
Als de voeding niet verkocht geraakt, wil ik ze wel voor 45 overnemen ;-)

Zymp

Legacy Member
Voeding is intussen helaas toch verkocht aan de persoon die dus al interesse had. Toch bedankt voor uw interesse ook! :)

Edit: meeneemprijs verlaagd naar 45 excl!

SinJunX

Legacy Member
Raspberry Pi toebehoren 10 euro
Schermpje + doorzichtige case waar het scherm boven in ligt. Incl. Stylus

kan je een link geven? 10euro geboden momenteel onder voorbehoud linkje :)

Zymp

Legacy Member
Heb je ook een pm gestuurd, maar ga het hier ook even zeggen.
Zoals op de foto's is te zien is het caseje een beetje kapot, het schermpje zelf is voor slechts 12 euro te koop nieuw zie ik. Dus dan verlaag ik ook de prijs naar 5 excl.

SinJunX

Legacy Member
Deal! Vanavond volgt er een pm.
Ik volg je ook voor verzending zoals je in pm vermeld

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan