ruben552
Legacy Member
Bij deze stel ik mijn oude macbook pro te koop.
Ik heb er zelf een SSD van 512 GB in gestoken en een 2 + 8 GB ram
Het gaat om een versie met 1680 x 1050 scherm.
Hij kan afgehaald worden in Beerse, of ik kan heb komen brengen. als het op de route Kontich <--> Beerse licht.
Bieden vanaf 700 Euro
Staat voorlopig enkel hier te koop
Ik heb er zelf een SSD van 512 GB in gestoken en een 2 + 8 GB ram
Het gaat om een versie met 1680 x 1050 scherm.
Hij kan afgehaald worden in Beerse, of ik kan heb komen brengen. als het op de route Kontich <--> Beerse licht.
Bieden vanaf 700 Euro
Staat voorlopig enkel hier te koop